FANDOM

En Satan es fica pel mig i reapareix el primer monstre Buu
Informació
Nom JAP サタンをいじめるな!!元祖ブウ復活
Nom ROM Satan o Ijimeru na!! Ganso Bu Fukkatsu
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 8 de novembre de 1995
En Satan es fica pel mig i reapareix el primer monstre Buu (サタンをいじめるな!!元祖ブウ復活, Satan o Ijimeru na!! Ganso Bu Fukkatsu) és l'episodi 282 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Buu escanya Vegeta.png

En Vegeta sent estrangulat per en Buu

Per algun motiu, en Goku no és capaç d'acumular energia, mentre en vegeta està sent escanyat per en Buu, però tot i que aconsegueix deslliurar-se'n, el monstre el torna a atrapar. Mentrestant, en Kibitoshin està decidit a anar al Planeta Neptú a ajudar a en Goku. En Dende també hi vol anar però el Déu Vell els fa recapacitar.
Buu Petit escup Buu bo.png

En Buu Petit escup al Buu bo

En Buu, segueix jugant amb en Vegeta, estampant-lo contra muntanyes i donant-li cops de puny. Quan és apunt de rematar-lo, en Satan desafia a en Buu. Quan aquest l'ataca, sorprenentment l'esquiva. Llavors, en Buu comença a tenir mal de cap. Escup alguna cosa, i d'allà en surt el primer Buu que van conèixer, el Buu bo. En Satan pensa que està mort i plora pel seu company caigut. Però quan el Buu petit vol matar a en Satan, el Buu gras desvia l'atac, per llavors començar a combatre contra la seva contrapart maligna.

Mentrestant, en Goku està perdent energia sense ni tant sols moure's i, de cop, perd la transformació del superguerrer de fase 3.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori