Fandom

Bola de Drac Wiki

L'última esperança de derrotar el monstre Buu! Fer una immensa bola Genki!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

L'última esperança de derrotar el monstre Buu!
Fer una immensa bola Genki!
L'última esperança de derrotar el monstre Buu!Fer una immensa bola Genki!
Informació
Nom JAP 超感激!!できたぜみんなの元気玉
Nom ROM Chokangeki!! Dekita ze Minna no Genkidama
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 29 de novembre de 1995
L'última esperança de derrotar el monstre Buu! Fer una immensa bola Genki! (超感激!!できたぜみんなの元気玉, Chokangeki!! Dekita ze Minna no Genkidama) és l'episodi 284 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Gohan i Cor Petit prop de ciutat.png

En Gohan i companyia prop d'una ciutat

A la Terra tot ha normalitat i tothom està sorprès, ja que creien que el monstre Buu els havia mort. Al Palau de Déu tots estan contents de retrobar-se. Al cel, en Dabra està content perquè les seves amigues han ressuscitat.

Mentrestant, al Planeta Neptú, en Goku s'alegra de la idea que ha tingut en Vegeta, mentre el Buu bo està aguantant com pot els atacs del Buu dolent. Llavors, en Dende li diu a en Vegeta que li falta el tercer desig però a ell tant li és. En vegeta demana a en Kibitoshin que el posi en contacte amb tots els habitant de la Terra. Aquest li diu que no pot, però el Déu Kaito s'hi ofereix. A continuació, en Vegeta fa el discurs a tothom de la Terra i diu a tothom que allò no és un somni i que necessita la seva ajuda per derrotar al monstre Buu. A continuació els demana que aixequin les mans cap al cel per enviar-li l'energia.

Goku bola genki bola vidre.jpg

En Goku fent la Bola Genki

E en Goku es prepara per reunir tota l'energia i un moment es crea una bola força gran, però només és l'energia dels seus familiars i amics. Però la resta de la gent de la Terra no fan cas. Mentrestant, els dos Buu segueixen lluitant, però el Buu bo cada vegada està més debilitat i al final ja no és ni capaç d'atacar amb boles d'energia.

En Vegeta està molest perquè a la Terra no li fan cas, però en Kaito li diu que es relaxi i el Saiyan els hi torna a demanar:

Escolteu gent de la Terra. Només us ho diré un cop més. Feu el fotut favor d'aixecar els braços ara mateix!!

— En Vegeta demanant ajuda als terrícoles

A l'infern, en Freezer està content perquè ningú està ajudant-lo. En Vegeta ho intenta un cop més, però no li fan cap mena de cas.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori