FANDOM

Ja era hora! Finalment tothom posa el seu
granet de sorra per fer la superbola Genki!
Episodi 285 (BDZ)
Informació
Nom JAP 超感激!!できたぜみんなの元気玉
Nom ROM Chokangeki!! Dekita ze Minna no Genkidama
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 29 de novembre de 1995
Ja era hora! Finalment tothom posa el seu granet de sorra per fer la superbola Genki! (超感激!!できたぜみんなの元気玉, Chokangeki!! Dekita ze Minna no Genkidama) és l'episodi 285 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Vegeta i Terra

En Vegeta demanant ajuda als terícoles

A Namek, tots comenten que en Goku ha reunit poca energia i que en Vegeta no sap demanar les coses millor. De cop, es sorprenen quan senten en Vegeta suplicant ajuda dels terrícoles. A la Terra, un homa aixeca els braços i queda esgotadissim i això s'escampa per tot el planeta i la negativa d'aixecar els braços augmenta. Mentrestant, els dos Buus segueixen lluitant, i cada vegada el Buu bo.
Yamcha i Follet dónen energia

En Yamcha i el Follet Tortuga donant energia

Quan el Buu dolent és apunt de rematar-lo, en Satan li llança una pedra i el toca. En Buu atura l'atac i per primer cop s'adona del que estan fent els seus enemics. Llavors, es llança a l'atac, però és interceptat per en Vegeta, tot i que fàcilment és derrotat a causa de que fa poc que ha ressuscitat i té poca energia. Mentrestant, en Goku demana ajuda a la Terra, i amics seus com en Bora, l'Upà, en Karin, l'A-17, en Ten Shin Han, la Launch, ... aixequen els braços, i la bola creix una mica.

En Buu segueix apallisant a en Vegeta, però aquest no es rendeix, per tal de guanyar temps per crear la Bola Genki.

Super Bola Genki

La Bola Genki formada

A la Terra, en Goten, en Gohan, en Trunks i en Cor Petit van a intentar convencer la gent perquè aixequin els braços, tot i que no tenen massa èxit. Els intents d'en Son Goku no rexeixen, i cada vegada està més deseperat per aconseguir ajuda. Al final, en Satan, fart d'escoltar la negativa dels terrestres, els exigeix que aixequin les mans. La gent reconeix la seva veu i, finalment, tothom aixeca les mans, enviant la seva energia per crear la gegantina Bola Genki.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori