Fandom

Bola de Drac Wiki

Bon vent, monstre Buu! L'últim desig de les boles de drac!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP やっぱり最強孫悟空!!魔人ブウ消滅
Nom ROM Yappari Saikyo Son Goku!! Majin Bu Shometsu
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 13 de desembre de 1995
Bon vent, monstre Buu! L'últim desig de les boles de drac! (やっぱり最強孫悟空!!魔人ブウ消滅, Yappari Saikyo Son Goku!! Majin Bu Shometsu) és l'episodi 286 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Buu Petit sobre Vegeta.jpg

En Buu petit sobre en Vegeta

La bola Genki perfi està feta, però en Goku no la pot llançar, ja que en Vegeta està al mig del camí de la bola. En Buu Petit se n'adona i comença a donar puntades a en Vegeta, per tal de que en Goku no llanci la bola. A més, comença a atacar a en Goku.
Goku Superguerrer acaba amb Buu.jpg

En Goku acaba d'empenyer la bola Genki

Llavors, el Buu bo s'aixeca i empeny al Buu dolent. Llavors, en Satan aprofita i recull en Vegeta de terra, enduent-se'l lluny. Llavors, en Goku, per fi, llança la bola Genki cap al monstre Buu, però aquest aconsegueix aturar-la.

A la Terra, en Cor Petit li diu a en Gohan i als nens que vagin fins al Palau de Déu. Allà, tots s'alegren de retrobar-se amb ells.

En Goku s'esforça per fer avançar la bola, però el poder del monstre és molt gran i aconsegueix fer retrocedir la bola. En Vegeta demana a en Dende que curi en Goku, però no pot, ja que els del planeta Namek també hi han posat l'energia i en Kibitoshin no pot fer el Moviment instantani. Llavors en Vegeta li diu a en Satan que exigeixi més energia als habitant de la Terra, però el Déu Kaito s'hi oposa, ja que diu que moriran tots.

En Satan es nega a fer el que li demana el superguerrer, però aquest li diu que no s'amoïni, ja que tenen les boles de Drac per ressuscitar-los, ja que encara tenen el tercer desig. Llavors, en Vegeta s'adona de la manera de derrotar al monstre Buu. En Dende, demana a en Porunga que retorni tota l'energia física a en Son Goku, ja que aquest no n'hi queda gens i fins i tot s'ha rendit per esforçar-se a fer avançar la bola.
Mort Buu Petit.png

La destrucció d'en Buu Petit

Però quan recupera l'energia, just a temps, es transforma en superguerrer i empeny la bola de nou cap a en Buu. A la Terra, tots estan contents del gir que han agafat els esdeveniments.

En Goku llavors, recorda el que ha costat derrotar a en Buu i desitja que reneixi convertit en una bona persona, per poder tornar a lluitar contra ell en el futur. Finalment, en Goku acaba d'empènyer la bola, destruint definitivament i per sempre al monstre Buu.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori