Fandom

Bola de Drac Wiki

La pau ha tornat a l'univers! En Buu ara és un bon jan!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 戻った平和!!正義の味方魔人ブウ!?
Nom ROM Modotta Heiwa!! Seigi no Mikata Majin Bu!?
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 20 de desembre de 1995
La pau ha tornat a l'univers! En Buu ara és un bon jan! (戻った平和!!正義の味方魔人ブウ!?, Modotta Heiwa!! Seigi no Mikata Majin Bu!?) és l'episodi 287 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Satan protegeix Buu.png

En Satan protegint en Buu d'en Vegeta

Al planeta Namek, tots celebren la derrota d'en Buu, a l'igual que a l'Altre Món. Al Planeta Neptú, en Satan comunica a tothom la derrota del monstre, al que tothom l'aclama. Al Palau de Déu, celebren la victòria d'en Goku i en Vegeta.
Goku amb família i amics.jpg

La Xixi abraça al seu marit efusivament

En Kibitoshin, en Dende i el Déu Vell arriben al Planeta Neptú i el namekià cura a en Vegeta i en Goku. Mentrestant, el gosset d'en Satan troba a el Buu bo i li demana a en Dende que el curi, però aquest dubta i en Vegeta vol rematar-lo, però la intervenció d'en Goku el salva i en Buu és curat, ja que de no ser per en Buu i en Satan, haurien perdut la batalla.

A continuació, tots van cap a la Terra, a reunir-se amb els seus familiars i amics. Al principi, la presencia d'en Buu els esgarrifa, però en Goku els explica la situació. Mig any després, fent servir les boles de Drac, el record d'en Buu és esborrat de la memòria de la gent, de manera que aquest ara pot passejar per tot arreu sense problemes.

Buu Gelats.png

En Buu amb el seu gelat

Passejant, ell veu a un nen menjant un gelat, i com que ell també en vol, va a una gelataria i els agafa tots, però no té diners per pagar i l'ha de tornar. En Buu s'enfada, però llavors recorda que va prometre a en Satan que no havia d'enfadar-se. A fora el carrer, un home ofereix diners per a qui aconsegueixi derrotar a un boxejador. En Buu s'apunta i fàcilment guanya.
Goku superguerrer despullat.jpg

En Goku transformat en superguerrer davant en Gotrunks

Llavors, amb els diners va a comprar gelats. Poc després, es troba a la Bulma i van a comprar joies. Però uns atracadors van a robar a la joieria. Els atracadors són els homes que ha trobat abans en Buu i, quan arriben els Gran Guerrer del Vent 1 i 2, els homes ja s'han rendit.

A casa d'en Goku, ell s'està banyant amb en Goten i en Trunks i juguen a enfonsar-se. En veure que no poden amb l'adult, es fusionen, però en Goku respon convertint-se en superguerrer, generant els riures de tots els convidats.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori