Fandom

Bola de Drac Wiki

La Bulma organitza una festa en honor dels nostres herois! En Son Goku, com sempre, arriba a misses dites!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 遅いぜ悟空!みんなでパーティ!!
Nom ROM Osoi ze Goku! Minna de Pati!!
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 10 de gener 1996
La Bulma organitza una festa en honor dels nostres herois! En Son Goku, com sempre, arriba a misses dites! (遅いぜ悟空!みんなでパーティ!!, Osoi ze Goku! Minna de Pati!!) és l'episodi 288 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Gohan, Goten i Xixi mudats.jpg

En Gohan, en Goten i la Xixi mudats

La Xixi està provant-se vestits per anar a la festa de la Bulma, mentre li demana opinió a en Son Gohan de com li queden, però aquest va a acabar d'arreglar a en Son Goten. Mentrestant, en Goku ha anat veure uns ous de dinosaure i s'adona que en falta un, que ha quedat atrapat en unes branques. Quan vol tornar a posar-lo al niu, els pares del dinosaure l'ataquen. La Xixi, farta d'esperar, va cap a casa de la Bulma.
Roshi, Ulong i Yamcha a festa.png

En Yamcha, el Follet Tortuga i l'Ulong a la festa

Alla hi estan arribant en Krilin amb l'A-18 i la seva filla, i llavors arriba en Yamcha amb el seu cotxe nou i finalment la Xixi, en Son Gohan i en Son Goten arriben, preguntant-se tothom on és en Goku. A la festa també hi ha la Videl, en Ten Shin Han, el Follet Tortuga, l'Ulong, en Buu, en Vegeta, en Dende, en Satan (que li diu a en Dende que no sabia que els Déus anessin a festes) i en Cor Petit.

Festa Bulma.png

Els presents aplaudint a la Xixi

Mentrestant, en Son Goku, veient el niu, se'n recorda del seu avi i dels moments viscuts amb ell. Llavors, una serp gegant ataca el niu i més tard uns dinosaures s'estan barallant a prop, però en Goku els allunya.

A la festa, tots estan ballant i fins i tot la Xixi acaba fent una demostració de ball (tot i que s'acaba fent mal). La Bulma està preocupada per en Goku que no arriba, a la qual cosa la Xixi es posa gelosa.

Goku a festa.png

En Goku a la festa

En Goku esta observant els ous, i d'altres animals també van allà. De sobte esclata una tempesta i l'ou de les branques cau al riu. És a punt d'estavellar-se contra unes roques després de caure per una cascada, però en Goku el salva.

A la festa, en Krilin i la seva família s'acomiaden, quan en Goku arriba. Ell es disculpa com pot, mentre recorda com els petits dinosaures van sortir de l'ou. Tothom està content per l'arribada d'en Goku, és l'ànima de la festa.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori