Fandom

Bola de Drac Wiki

La final

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La final
La final
Informació
Nom JAP 激突!!パワー対パワー
Nom ROM Gekitotsu!! Pawaa Tai Pawaa
Nom ANG The Final Blow
Més Informació
Temporada Bola de Drac Arc Arc d'en Goku
Saga Saga del 21è Torneig Mundial d'Arts Marcials
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 3 de setembre de 1986
La final (激突!!パワー対パワー, Gekitotsu!! Pawaa Tai Pawaa) és l'episodi 28 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Bulma i Yamcha contents.png

La Bulma i en Yamcha contents que en Goku estigui viu

Els amics d'en Goku ploren la seva mort a mans d'en Jackie Chun. Els seus amics titllen al vell d'assassí. Aquest però, els diu que callin, que el seu amic és allà. En Goku llavors, apareix despullat dormint. En Jackie els diu que no l'ha destruït a ell, sinó al mal que s'insinuava en ell. Llavors, el vell assenyala cap al cel i tothom descobreix que el potent kamehameha anava dirigit a la lluna, que l'ha destruït. El comentarista comença a comptar fins a 10 per a l'eliminació d'en Goku, però aquest es desperta i s'aixeca i es sorprèn de veure's despullat, però no li dóna importància. En Krilin li deixa la seva roba, ell se'n posa una altra, i es reprèn el combat.
Goku vs Jackie Chun.png

El cop final

En Jackie intenta atacar amb un kamehameha, però no té prou força per llançar-lo. En Goku contraataca amb la mateixa tècnica i quan el vell salta per esquiva l'atac, en Goku li dóna un cop de peu a l'estómac, llançant-lo fora del ring. Tothom celebra la victòria d'en Goku, però el combat encara no s'ha acabat. En Jackie encara no ha tocat el terra, ja que en l'últim moment ha donat una puntada al lateral del ring, fent-hi un forat i quedant-s'hi enganxat, de manera que encara no ha perdut.

El vell puja al ring i es reprèn el combat, però els dos lluitadors estan esgotats, de manera que només poden lluitar amb la força física, fent servir els punys. El combat ja fa quatre hores que dura, però cap dels dos es pensa rendir. En Jackie diu que serà ell el que guanyarà, i tots dos salten i es donen una puntada l'un a l'altre. Però en Goku és molt baixet, de manera que no arriba a donar un cop gaire fort al seu rival.

Jackie guanyador.png

En Jackie Chun, guanyador del torneig

El comentarista comença a contar, però no són capaços d'aixecar-se abans de que s'acabi el recompte, de manera que tots dos queden eliminats per K.O. Llavors, encara que s'hagi acabat el combat, el primer en aixecar-se i dir que ha guanyat serà el que s'emportarà la victòria. En Goku s'aixeca, però no aconsegueix dir la frase i torna a caure a terra de l'esgotament. Finalment, en Jackie també s'aixeca i diu la frase, guanyant d'aquesta manera el Torneig Mundial de les Arts Marcials. Tothom està content pels dos combatents i pel gran combat que han vist.

En Goku i en Krilin van a buscar al Follet Tortuga, mentrestant, en Jackie, s'amaga entre uns matolls i es treu la perruca i es vesteix amb la seva roba, mentre pensa amb què es pot gastar els diners. El mestre es reuneix amb els seus companys, felicita als seus deixebles i els convida a sopar. En Goku té una gana esfereïdora i no para de menjar. Quan el Follet Tortuga va a pagar, l'import puja exactament al premi en metàl·lic que va rebre per guanyar el torneig.

MúsicaEdit

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori