Fandom

Bola de Drac Wiki

La crueltat dels guerrers de l'espai! Moren en Totpoderós i en Cor Petit

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La crueltat dels guerrers de l'espai!
Moren en Totpoderós i en Cor Petit
La crueltat dels guerrers de l'espai!Moren en Totpoderós i en Cor Petit
Informació
Nom JAP サイヤ人の猛威! 神様もピッコロも死んだ
Nom ROM Saiyajin no Mōi! Kamisama mo Pikkoro mo Shinda
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga del combat contra els Saiyans
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 29 de novembre de 1989
La crueltat dels guerrers de l'espai! Moren en Totpoderós i en Cor Petit (サイヤ人の猛威! 神様もピッコロも死んだ, Saiyajin no Mōi! Kamisama mo Pikkoro mo Shinda) és l'episodi 28 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Cor Petit s'nterposa a l'atac d'en Nappa.png

En Cor Petit s'interposa a l'atac

En Nappa ha disparat la Bomba DX contra en Gohan, però en Cor Petit s'hi interposa, rebent l'atac. Tot i que s'aguanta de peu, està ferit de mort. En Goku, que s'acosta a tota velocitat, nota com l'energia del namekià s'està esfumant. Al Palau de Déu, el Totpoderós nota que s'acosta la seva fi.
Mort Cor Petit.png

En Cor Petit mor

Amb llàgrimes als ulls, en Cor Petit li diu al nen que fugi. També li diu que és l'únic que l'ha tractat com un amic, que no ha fugit d'ell. Finalment mor i el Totpoderós també desapareix, perdent-se així les boles de drac. Enrabiat, en Gohan ataca amb un Masenko a en Nappa, però no aconsegueix fer-li res.

A la Kame House, la Xixi estan disposada a anar al camp de batalla a salvar en Gohan. En aquells moments, la Baba arriba i informa de l'arribada d'en Goku. En Krilin diu a en Gohan que fugi, però el nen està massa cansat com per fugir. Quan en Nappa es disposa a acabar amb ell aixafant-lo, el nen és posat fora de perill amb el núvol Kinton. En Goku finalment ha arribat.

Nappa sorprès.png

En Nappa sorprès pel nivell de força d'en Goku

En Goku veu els cossos dels seus companys i en Nappa se'n burla explicant-li com va morir en Chaos. El Saiyan es llança a l'atac, per en Goku l'esquiva i amb una mongeta màgica cura en Gohan i en Krilin. Llavors, es prepara per lluitar.

En Goku comença a acumular poder i en Vegeta s'enfurisma al comprovar que el seu poder sobrepassa les 9.000 unitats i llavors trenca al seu rastrejador. No obstant, en Nappa no es deixa sorprendre i comença a atacar en Goku, sense aconseguir tocar-lo. Llavors, el terrícola respon amb un potent cop de puny a l'estómac.

NavegacióEdit

Saga del combat contra els Saiyans
No pot ser! Saibamans nascuts a la Terra! · En Yamcha mor! Els temibles saibamans! · Adéu, Ten Shin Han! L'estratègia suïcida d'en Chaoz · En Ten Shin Han crida! És l'últim cop que faig servir la meva tècnica! · L'espera intensa de tres hores! El tren bala Kinton! · Deixeu-me'l a mi! L'explosió de ràbia d'en Son Gohan · La crueltat dels guerrers de l'espai! Moren el Totpoderós i en Cor Petit · El pare és increïble! La tècnica mortal definitiva: l'atac d'en Kaito! · Batalla roent sense límits! En Son Goku contra en Vegeta! · Ara, Goku! Tot depèn de la tècnica final! · Força de combat multiplicada per deu! La gran transformació d'en Vegeta! · No et moris, pare! Aquest és el poder latent d'en Son Gohan · Ataca, Krilin ! La bola genki plena d'esperança! · Fes un miracle! En Son Gohan, el superguerrer de l'espai!

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori