FANDOM

Comença el compte enrere per la batalla!
Endavant, forces especials!
Episodi 28 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 迫る超決戦!ギニュー特戦隊只今参上ッ
Nom ROM Semaru Chōkessen! Ginyū Tokusentai Tadaima Sanjō!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 18 d'octubre de 2009
Estrena CAT 26 d'octubre de 2011
Comença el compte enrere per la batalla! Endavant, forces especials! (迫る超決戦!ギニュー特戦隊只今参上ッ, Semaru Chōkessen! Ginyū Tokusentai Tadaima Sanjō!) és l'episodi 28 de Bola de Drac Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 26 d'octubre de 2011.

ResumEdit

De camí cap a la casa del venerable ancià, en Krilin pensa que ja són prou lluny d'en Vegeta perquè noti la seva energia i per això, ell i en Son Gohan augmenten la seva velocitat. Però desgraciadament en vegeta els nota i decideix perseguir-los, emportant-se una bola de drac per seguretat. Mentrestant, quan ja estan arribant, en Krilin nota l'energia d'en Vegeta, que els està perseguint. Li diu a en Gohan que s'adelanti fins a arribar al venerable ancià, per fer-se més fort, mentre ell frenarà a en Vegeta.

Però en Vegeta no li fa massa cas i aconsegueix arribar fins a la casa del venerable ancià i, pensant-se que és en Goku, per la enorme energia que sent, intenta entrar a la casa, però en Nail l'atura. Llavors, en Gohan surt de la casa i en Vegeta s'adona que el poder que sentia era el d'ell.

De cop, en Dende surt de la casa i li diu a en Gohan i als altres que una energia negativa s'està acostant a Namek. En Vegeta conta les energies i al veure que són 5, s'horroritza perquè sap que són les forces especials Gineu. Llavors, sense cap més opció decideix fer una aliança amb en Krilin i en Gohan, ja que tenen el mateix enemic. Es dirigeixen a continuació cap on Vegeta té les altres 5 boles de drac. Mentrestant, les forces especials arriben davant de la nau d'en Freezer.

NavegacióEdit

Saga del Planeta Namek (Kai)
El final d'una batalla ferotge. L'espurna d'esperança és el planeta d'en Cor Petit ·La nau que es va quedar a les altures de la fi del món! Enlairament cap al planeta Namek! · Un nou enemic poderós! En Freezer, governador de l'univers! · La rebel·lió contra en Freezer! L'ambició encesa d'en Vegeta! · Protegiu les boles de drac! El gran atac dels namekians! · La caça despietada del Dodoria! En Vegeta descobreix la veritat! · Les estratègies secretes d'en Vegeta! Un assalt tràgic als namekians! · Els amics ressusciten! L'horrible transformació del Zarbon! · Força, Krilin! La premonició del Freezer! · Es trenquen els esquemes! En Vegeta contraataca el Zarbon! · Salvada d'un pèl. En Son Gohan protegeix la bola de 4 estrelles · Comença el compte enrere per la batalla. Endavant forces especials · El primer de les forces especials. La congelació del temps del Guldo · El malson Recoome. Surt a jugar Vegeta · Per fi arriba en Goku. Carrega't les forces especials!

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori