FANDOM

Vet aquí l'Uub!
Té 10 anys i és la reencarnació del monstre Buu!
Vet aquí l'Uub!Té 10 anys i és la reencarnació del monstre Buu!
Informació
Nom JAP オイラはウーブ! 今10歳で元魔人!?
Nom ROM Oira wa Ubu! Ima Jussai de Moto Majin!?
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 24 de gener 1996
Vet aquí l'Uub! Té 10 anys i és la reencarnació del monstre Buu! (オイラはウーブ! 今10歳で元魔人!?, Oira wa Ubu! Ima Jussai de Moto Majin!?) és l'episodi 290 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Pan fent el pi.jpg

La Pan caminant fent el pi

Tots els participants del Torneig són sobre el ring. La Pan està caminant fent el pi, però perd l'equilibri, xoca contra un dels participants i llavors va a refugiar-se als braços del seu avi.

A continuació, el comentarista explica el procediment per determinar els aparellaments: cada participant ha de treure una bola amb un número dins d'una caixa. Llavors, hauran d'anar lluitant contra el rival corresponent fins a arribar a la final, on s'enfrontarà al Senyor Satan per decidir qui és la persona més poderosa del món.

Mentrestant en Goten i en Trunks s'estan preguntant si el noi que deia en Goku és entre ells. Comença el sorteig i el primer en agafar una bola és en Goten. En aquell moment, en Goku li demana a en Buu que canviï la numeració de les boles, a la qual cosa ell hi accedeix. En Vegeta li demana quina una en porta de cap, i en Goku li diu que vol lluitar contra el noi que diu a la primera fase, per tal de que tots dos estiguin al 100%. Els combats queden (gràcies a en Buu), de la següent manera:

Buu vs Goten.png
7. Buu vs 8. Son Goten
Trunks i Otokosuki.png
9. Trunks vs 10. Otokosuki
Punys i Vegeta.png
11. Punys vs 12. Vegeta
Pan ataca Tigre Salvatge.png

La Pan atacant al Tigre Salvatge

En Vegeta se sorprèn quan en Goku fa que li toqui lluitar contra l'Uub. Llavors, en Goku explica que instants abans d'eliminar al malvat Buu, va desitjar que en Buu renasqués com una bona persona per així poder tornar a lluitar. El Gran Jutge ho va sentir i va concedir-li el prec. En Vegeta no s'ho acaba de creure, de manera que en Goku li diu que Uub és Buu a l'inrevés. El noi està esporuguit de veure tants lluitadors forts.

Després del sorteig, en Punys va a saludar a en Vegeta i li diu que és un cregut i que li abaixarà els fums. En Vegeta simplement li dóna un cop de puny a la cara i diu que informin als jutges de que ja n'hi ha un d'eliminat.

Llavors, comencen els combats i la Pan sorprèn a tothom derrotant al Tigre Salvatge amb moltíssima facilitat. A continuació és el torn d'en Goku contra l'Uub. En Cor Petit comenta que aquell serà el combat més interessant de tots. Comença el combat i, com que veu que l'Uub està massa nerviós, el provoca:

Uub es llança contra Goku.png

L'Uub es llança contra en Goku

Au vinga! Vine a lluitar tifes, microbi esquifit! Et fas el bo però no m'enganyes, jo sé que ets un mal xinat! Ja et pots preparar perquè et faré veure la padrina! T'estomacaré de valent i... mmm... d'això, ja ho tinc...i et deixaré en ridícul!!
Els de casa teva s'avergonyiran de tenir per fill un cagacalces com tu! La teva mare, que es pixa al llit, plorarà!

— Les provocacions d'en Son Goku a l'Uub

D'aquesta manera, l'Uub s'enrabia i ataca amb la fúria que volia en Son Goku.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori