FANDOM

En Son Goku té un gran somni
i un cop més ho deixa tot i se'n va!
En Son Goku té un gran somnii un cop més ho deixa tot i se'n va!
Informació
Nom JAP もっと強く!!悟空の夢は超でっけえ
Nom ROM Motto Tsuyoku!! Goku no Yume wa Chodekkee
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Buu Petit
Opening We Gotta Power!
Ending We Were Angels
Estrena Japó 31 de gener 1996
En Son Goku té un gran somni i un cop més ho deixa tot i se'n va! (もっと強く!!悟空の夢は超でっけえ, Motto Tsuyoku!! Goku no Yume wa Chodekkee) és l'episodi 291 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Goku vs Uub.png

Goku vs Uub

L'Uub s'ha llançat a l'atac i és capaç de donar una quants cops forts a en Goku, però aquest s'hi torna. Mica en mica, l'Uub va adquirint més velocitat i està aprenent tècniques de lluita tot lluitant, cosa que sorpren a en Vegeta. En Krilin, en Gohan, la Videl i la Xixi estàn sorpresos de que a en Goku li estigui costant tant, mentre el públic està disfrutant del combat.

Mentrestant, en Satan és a la seva habitació amb en Buu, fumant un cigar. Quan en Buu li comenta que haurien de ser a l'estadi, en Satan li diu que no es preocupi, ja que guanyaran o ell (en Buu) o algú de la família d'en Goku. De cop, tot tremola, fruit del xoc de cops d'en Goku i l'Uub. Ara l'Uub està donant cada vegada cops més seguits a en Goku, i entre els dos van destruïnt el ring.

Goku i Uub parlant.jpg

En Goku proposa a l'Uub d'entrenar-lo

En aquell moment, en Punys i el Capità Pollastre, que estan mirant el combat, es sorprenen de l'increïble força de l'Uub i decideixen fugir. Un dels membres de personal de l'estadi els troba i els demana aviam si volen retirar-se. En Punys li diu que va al lavabo, mentre que el Capità Pollastre li diu que està sentint a una noia cridar i l'ha d'anar a salvar.

Al combat, cada vegada s'estan tornant més intensos els cops i la velocitat en que es mouen els dos rivals. En un atac, l'Uub és a punt de caure del ring, però aconsegueix aguantar-se ben just, mentre en Goku està al cel. El guerrer prepara un kamehameha, però instants abans de llançar-lo, la zona del ring on hi havia l'Uub s'ensorra i ell és a punt de caure. En Goku però, l'aconsegueix agafar i el torna al ring. Es disculpa per haver-lo insultat i li diu que ha d'aprendre a lluitar de manera correcte, que per això se n'anirà a viure al seu poble amb ell i l'entrenarà. A l'Uub li agrada la idea, però la rebutja perquè no tenen diners la seva família, però en Son Goku li diu que en Satan ja n'hi deixarà, i que ha de fer-se fort, perque si a ell (en Goku) li passa alguna cosa, l'Uub serà l'encarregat de defensar l'univers, deixant perplex al noi.

Goku i Uub rient.png

En Goku i l'Uub marxen a entrenar

En Goku va a despedir-se de la seva família i dels seus amics i quan ho ha fet, torna fins a l'Uub i li diu que s'enfili a la seva esquena, que aniran volant. La seva família no entén perquè marxa, però en Vegeta i en Cor Petit s'alegren per ell.

Tot volant, en Goku comenta a l'Uub que un dels motius per voler entrenar-lo és per tornar a lluitar contra ell en el futur. Pel camí es fan molt amics mentre van camí de casa de l'Uub, acabant-se així Bola de Drac Z.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori