Fandom

Bola de Drac Wiki

Superperillós: en Baby ha vençut tres superguerrers

1.857pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Informació
Nom JAP 超ヤバイ!?超サイヤ人3敗れる!!
Nom ROM Cho Yabai!? Supa Saiyajin 3 yabureru!!
Més Informació
Temporada Logo BDGT.png
Arc
Arc d'en Baby
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending Que no ho veus!
Estrena JAP 6 de novembre de 1996
Estrena CAT 9 de març de 1999
Superperillós: en Baby ha vençut tres superguerrers (超ヤバイ!?超サイヤ人3敗れる!!, Cho Yabai!? Supa Saiyajin 3 yabureru!!) és l'episodi 29 de Bola de Drac Logo BDGT.png

ResumEdit

En Baby ataca a en Buu, però aquest fuig a temps enduent-se la Pan i en Satan i els amaga dins del seu cos. En Goku ataca a en Baby-Vegeta, però no és capaç de fer-li res i el superguerrer posseït respon amb un potent Big Bang. Llavors, arriben en Trunks i la Bra, també posseïts. En Baby no els permet atacar a en Goku, ja que el vol matar ell. En Goku, per fer-li front, es converteix en un superguerrer de tercer nivell. Llavors comença a atacar al seu rival, però la batalla és equilibrada. Tot i així, en Goku ràpidament per la transformació i en Vegeta-Baby l'ataca repetidament, però en Goku no es rendeix.

En Baby vol mostrar a en Goku tot el seu poder i ordena a en Goten, en Trunks, en Gohan i la Bra que li donguin el seu poder de superguerrer. Així ho fan, i en Vegeta-Baby es transforma en un ésser encara més poderós que abans.

A continuació, demana energia a tots els habitants del planeta i pateix una nova transformació. Llavors, crea una bola enorme, la bola de la venjança, i la llança a en Goku, que està tan dèbil que no pot aturar-la, impactant de ple contra ell. En Baby està content perquè perfi s'ha pogut venjar dels superguerrers.

En Buu, que ha vist l'explosió, informa a en Satan i a la Pan del que ha passat, i que l'energia d'en Goku no es sent, ja que segurament és mort. En aquell moment, en Baby comenta que farà reviure el planeta Plant i que es convertirà en el rei de l'univers.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori