Fandom

Bola de Drac Wiki

Per tots els qui estimo... La mort de l'orgullós guerrer!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Per tots els qui estimo...
La mort de l'orgullós guerrer!
Informació
Nom JAP 愛すべき者のために… 誇り高き戦士の最期!
Nom ROM Aisu Beki Mono no Tame ni? Hokori Takaki Senshi no Saigo!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Majin Bu
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 18 de febrer de 2016
Per tots els qui estimo... La mort de l'orgullós guerrer! (愛すべき者のために… 誇り高き戦士の最期!, Aisu Beki Mono no Tame ni? Hokori Takaki Senshi no Saigo!) és l'episodi 29 (127 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 18 de febrer de 2016.

ResumEdit

Buu amb Vegeta atrapat.png

En Vegeta atrapat pel tros d'en Buu

Després de deixar ferit en Vegeta, en Buu l'ataca amb atacs d'energia, però en Vegeta és capaç d'esquivar els seus cops. Llavors, en Buu s'arrenca una part del seu cos i la llança per atrapar en Majin Vegeta.
Cor Petit talla Babidi.png

En Cor Petit talla en Babidi per la meitat

Enfurismat al veure al seu pare sent torturat per en Buu, en Trunks va a ajudar-lo, amb l'ajuda d'en Goten, tot i els intents d'en Cor Petit per evitar-ho. En Trunks envia lluny en Buu d'una puntada. En Vegeta torna en si i s'enfada perquè va ser colpejat per en Buu. En Babidí es burla d'ell dient-li que aviat en Buu el matarà ben aviat, però en Cor Petit apareix darrere d'en Babidí i aconsegueix tallar-lo per la meitat, tot i els intents del mag de derrotar-lo per protegir-se.

Vegeta abraçada a Trunks i Goten.jpg

En Vegeta s'acomiada del seu fill

Pel bé de la seva família i dels seus amics, en Vegeta decideix autodestruir-se per tal de, amb l'explosió, matar en Buu. Li diu al seu fill que cuidi de la seva mare i l'ordena a ell i a en Goten que marxin en aquell moment.

Els dos nois es volen quedar per ajudar, però en Vegeta els diu que en Buu és massa poderós. Llavors, en Vegeta li diu a en Trunks que mai no ho havia fet des de que era un nadó i que per això vol abraçar al seu fill. En Trunks està avergonyit, però tot i així es deixa abraçar pel seu pare.A continuació, l'estaborneix d'un cop, al igual que a en Goten.

Despedida Vegeta.jpg

En Vegeta s'acomiada de la gent que estima

Quan en Cor Petit arriba, en Vegeta li demana que porti els nens a un lloc segur. Llavors li demana si es trobarà amb en Goku a l'Altre Món. En Cor Petit li diu que segurament que no, ja que en Vegeta ha passat la major part de la seva vida cuidant d'ell mateix i no preocupant-se per ningú. No obstant, en Vegeta decideix acceptar el seu camí i comença a acumular energia al seu cos. Abans de explotar, s'acomiada mentalment de la seva família i d'en Goku.

Finalment, en Vegeta s'immola i causa una enorme explosió.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori