Fandom

Bola de Drac Wiki

Endavant amb la promesa d'un resort! En Vegeta va en un viatge de família!?

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Endavant amb la promesa d'un resort!
En Vegeta va en un viatge de família!?
Informació
Nom JAP 約束のリゾートへ!ベジータが家族旅行!?
Nom ROM Yakusoku no Rizōto e! Bejīta ga Kazoku Ryokō!?
Més Informació
Temporada Bola de Drac Súper
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga de la Batalla dels Déus
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Hello Hello Hello
Estrena JAP 12 de juliol de 2015
Endavant amb la promesa d'un resort! En Vegeta va en un viatge de família!? (約束のリゾートへ!ベジータが家族旅行!?, Yakusoku no Rizōto e! Bejīta ga Kazoku Ryokō!?) és l'episodi 2 de Bola de Drac Súper Bola de Drac Súper

ResumEdit

Família Vegeta tren.jpg

En Vegeta muntat en un tren amb la seva família

En Goku ha anat al planeta d'en Kaito per tal d'entrenar-s'hi, tot i que la idea no acaba de convèncer al déu.

Mentre, a la Terra, en Vegeta, la Bulma i en Trunks van a un resort, a causa de la promesa que va fer el Saiyan al seu fill quan s'entrenaven pel Torneig d'Arts Marcials. Mentre en Trunks s'emprova roba, la Bulma diu al seu marit que ha canviat molt des del combat contra en Buu, però en Vegeta no li fa gaire cas, només està complint una promesa.

Vegeta enrabiat.png

En Vegeta enfurismat per la multitud

Quan van a menjar, pare i fill disfruten molt dels plats que els hi porten, fins que els hi porten un pop gegant i en Vegeta acaba cobert de tinta. Comença a enrabiar-se, però la Bulma el conté. Llavors van a una festa i en Vegeta acaba separat dels seus familiars, rebent empentes de l'altra gent. L'animador de la festa l'anima a pujar a l'escenari, però en Vegeta s'enrabia i marxa volant.

Bills vs Wing Wing.png

En Bills contra l'alien

Lluny d'allà, en Bills és al seu temple recordant coses sobre el guerrer dels seus somnis. Mentre, en Whis va a un planeta, on un dinosaure ataca la població nativa. No obstant, un dels guerrers acaba amb el dinosaure i se l'emporten cap al poble. L'assistent del Déu diu al més fort d'ells que la carn d'aquell dinosaure té molta anomenada a l'univers 7. Llavors, apareix en Bills, l'ésser es transforma i lluita contra el Déu de la Destrucció, però aquest el derrota fàcilment i llavors fa esclatar el planeta. Veient l'explosió, el Déu recorda el nom del guerrer dels seus somnis, el Superguerrer Déu.

Al Planeta Kaioshin, el Vell Déu nota el despertar d'en Bills i ho comunica a en Kibitoshin. Mentrestant, a la Corporació Càpsula, en Vegeta comença a entrenar-se per tal de superar en Goku, mentre aquest està entrenant-se al planeta d'en Kaito, arrossegant unes enormes peses pel planeta.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori