Fandom

Bola de Drac Wiki

Batalla roent sense límits! En Son Goku contra en Vegeta!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 限界を超えた熱い戦い! 悟空対ベジータ
Nom ROM Genkai o Koeta Atsui Tatakai! Gokū Tai Bejīta
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga del combat contra els Saiyans
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 13 de desembre de 1989
Batalla roent sense límits! En Son Goku contra en Vegeta! (限界を超えた熱い戦い! 悟空対ベジータ, Genkai o Koeta Atsui Tatakai! Gokū Tai Bejīta) és l'episodi 30 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

El combat entre en Goku i en Vegeta és a punt de començar. En Goku proposa d'anar a lluitar a un altre lloc i en Vegeta hi accedeix. Mentrestant, en Gohan i en Krilin se'n van cap a la Kame House, tot i que en Gohan està preocupat pel seu pare.

Goku Atac Kaito.png

En Goku fent l'Atac d'en Kaito

Quan aterren, en Vegeta explica com els guerrers de baixa categoria se'ls envia a planetes on la població és feble, ja que són considerats com escòria. En Goku però li'n dóna les gràcies, ja que d'aquesta manera va poder arribar a la Terra. També li diu que tot i ser un lluitador de baixa categoria, amb molt d'esforç pot arribar a superar-lo. Comencen a lluitar i a intercanviar cops, però en Goku amb prou feines és capaç de defensar-se. Per això, en Goku decideix fer l'Atac d'en Kaito i amb això aconsegueix donar alguns cops al seu rival.
Efectes Atac Vegeta.jpg

Els efectes de l'atac d'en Vegeta

En Goku està emocionat per tenir un rival tant fort, mentre en Vegeta es prepara per fer un atac de gran magnitud, amb el qual destrueix una gran part del terreny. Els efectes de l'atac es noten a molta distància. Es reprèn el combat i en Goku mica en mica va sent superat. Amagat, en Yajirobai veu el seu combat esgarrifat. Sense cap més opció, en Goku decideix utilitzar l'Atac d'en Kaito x3, mentre que a molta distància, el Rastrejador de la Bulma explota al notar el poder d'en Goku (més de 21.000 unitats). En Gohan i en Krilin també en noten l'energia. Finalment, en Goku es llança a l'atac.

NavegacióEdit

Saga del combat contra els Saiyans
No pot ser! Saibamans nascuts a la Terra! · En Yamcha mor! Els temibles saibamans! · Adéu, Ten Shin Han! L'estratègia suïcida d'en Chaoz · En Ten Shin Han crida! És l'últim cop que faig servir la meva tècnica! · L'espera intensa de tres hores! El tren bala Kinton! · Deixeu-me'l a mi! L'explosió de ràbia d'en Son Gohan · La crueltat dels guerrers de l'espai! Moren el Totpoderós i en Cor Petit · El pare és increïble! La tècnica mortal definitiva: l'atac d'en Kaito! · Batalla roent sense límits! En Son Goku contra en Vegeta! · Ara, Goku! Tot depèn de la tècnica final! · Força de combat multiplicada per deu! La gran transformació d'en Vegeta! · No et moris, pare! Aquest és el poder latent d'en Son Gohan · Ataca, Krilin ! La bola genki plena d'esperança! · Fes un miracle! En Son Gohan, el superguerrer de l'espai!

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori