Fandom

Bola de Drac Wiki

Continua el malson. En Maijin Bu, el monstre immortal

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 悪夢再来 不死身の怪物 魔人ブウ!
Nom ROM Akumu Sairai Fujimi no Kaibutsu Majin Buu!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Majin Bu
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 19 de febrer de 2016
Continua el malson. En Maijin Bu, el monstre immortal (悪夢再来 不死身の怪物 魔人ブウ!, Akumu Sairai Fujimi no Kaibutsu Majin Buu!) és l'episodi 30 (128 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 19 de febrer de 2016.

ResumEdit

Vegeta pedra.jpg

En Vegeta després de l'explosió

En Vegeta s'ha autodestruït amb la intenció d'acabar amb en Buu, que queda reduït al no res. A la nau de la Bulma, la Xixi està preocupada pels seus fills. La Bulma està amoïnada per les accions del seu marit. Llavors, l'ona expansiva de l'explosió d'energia d'en Vegeta també inutilitza la nau on viatgen la Bulma, la Xixi, el Follet Tortuga, l'A-18 i en Yamcha. La nau comença a caure perquè s'ha aturat el motor, però llavors l'A-18 surt a l'exterior i aconsegueix estabilitzar la nau fins a fer-la aterrar.
Buu cura babidí.png

En Buu cura en Babidí

El cos d'en Vegeta ha quedat convertit en pedra, que ràpidament es redueix a pols. En Cor Petit dóna en Goten i en Trunks a en Krilin i va a veure els resultats de l'explosió. En Cor Petit veu el cràter de l'explosió i veu uns trossets de color rosa, les restes d'en Buu. També es troba en Babidí, que segueix viu i es disposa a matar-lo.

Kaioshin de l'Est ferit.jpg

El Kaioshin de l'Est ferit

Llavors, veu com els trossets d'en Buu comencen a bellugar-se, adopten la forma d'en Buu i finalment s'ajunten per crear de nou al Monstre Buu. El Namekià fuig rabent. En Babidí exigeix que el curi, però fins que no l'amenaça en tancar-lo de nou que no el cura. El mag decideix que es venjarà mentre, en Cor Petit atrapa en Krilin i l'informa del què passa. Els dos porten als dos nens al Palau de Déu i pel camí paren a la Torre d'en Karin i demanen a l'amo de la torre mongetes màgiques, però no en té cap.

En un altre lloc, en Goku torna en si, s'adona que en Vegeta s'ha endut la última mongeta i s'ha anat a enfrontar-se al Monstre Buu. Però s'adona de que encara es nota l'energia del monstre, mentre que les d'en Vegeta i d'en Gohan no. Nota l'energia d'en Krilin i en Cor Petit, de manera que decideix anar on són ells amb el Canvi de Lloc Instantani.

Mentrestant, el Kaioshin de l'Est, molt malferit, està buscant en Gohan i desitja que encara sigui viu.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori