FANDOM

Visca l'alcalde!
Episodi 31 (BD)
Informació
Nom JAP ゲゲ!ニセ悟空出現!!
Nom ROM Gege! Nise Gokuu Shutsugen!!
Nom ANG Wedding Plans?
Més Informació
Temporada Bola de 4 estrelles
Arc
Arc Exèrcit Cinta Vermella
Saga Saga de l'Exèrcit de la Cinta Vermella
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 24 de setembre de 1986
Visca l'alcalde! (ゲゲ!ニセ悟空出現!!, Gege! Nise Gokuu Shutsugen!!) és l'episodi 31 de Bola de Drac Bola de 4 estrelles

ResumEdit

Un home es posa en contacte amb el Coronel Silver i li diu que la bola de drac va direcció nord-est i que vagi immediatament a buscar-la. Mentrestant, en Goku està perseguint la nau d'en Pilaf i, quan comprova el radar, s'adona de que la bola va en direcció contrària, però ho atribueix a un error de l'aparell. Per això, decideix entrar a la nau. Quan en Pilaf veu en Goku, obre una de les finestres, però es crea un corrent d'aire i l'emperador surt volant de la nau. En Goku el salva a canvi de que li dongui la bola de drac. Mentre en Goku s'espera a que li portin la bola, en Shu i la May intenten arreglar la bola de drac falsa per donar-li al noi. Quan li dónen, marxen ràpidament a buscar la bola autèntica. A en Goku llavors, li rellisca la bola i li cau, trencant-se.

Mentrestant, l'Ox-Satan viu en un poblet amb els seus subdits i la seva filla. Aquesta està pensant en el seu promès, en Goku. Com que veu a la seva filla preocupada, consulta a una endevina i aquesta li diu que en Goku arribarà molt aviat. Per aquest motiu, l'Ox-Satan va a preparar el casament.

En aquell moment, el Coronel Silver està perseguint l'ocell que es va menjar la bola de drac, però un pterodàctil es menja l'au, empassant-se la bola. Immediatament, el pare de la Xixi llança un enorme roc al dinosaure i l'estaborneix, ja que el vol pel dinar al casament de la seva filla. Llavors, al veure qui ha derrotat al pterodàctil, en Silver diu que hauran de fer un atac sorpresa al poble. Els soldats es retiren al veure que en Pilaf i companyia s'acosten amb la seva nau. La May li diu al seu cap que haurien de retirar-se quan veuen l'Ox-Satan, però l'emperador no li fa cas.

Al poble tothom està preparant el casament. Un dels vil·latans veu la nau d'en Pilaf acostar-se, però es pensen que hi va en Goku. Llavors, en Pilaf se n'aprofita i fa disfressar en Shu de Son Goku. La Xixi mentrestant ha anat a buscar flors. En Goku segueix volant amb el núvol però té gana i quan veu una pomera hi va de seguida. Allà aprop hi ha la Xixi collint les flors, així que tots dos mengen i riuen junts.

Mentrestant, a la boda, en Shu disfressat demana menjar i porten el pterodàctil ja cuinat. Llavors, sense voler, a en Shu li cau la màscara que porta de Goku, però en aquell moment l'Exèrcit de la Cinta Vermella ataca el poble amb tancs. En Pilaf troba la bola de drac dins el dinosaure i aconsegueix fugir amb la nau. En Goku i la Xixi veuen el fum de les explosions, de manera que decideixen anar-hi d'immediat.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori