FANDOM

Ara, Goku! Tot depèn de la tècnica final!
Informació
Nom JAP いまだ悟空! すべてを賭けた最後の大技
Nom ROM Ima Da Gokū! Subete o Kaketa Saigo no Ōwaza
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc dels Saiyans
Saga Saga del combat contra els Saiyans
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 20 de desembre de 1989
Ara, Goku! Tot depèn de la tècnica final! (いまだ悟空! すべてを賭けた最後の大技, Ima Da Gokū! Subete o Kaketa Saigo no Ōwaza) és l'episodi 31 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

En Goku ha fet l'Atac d'en kaito x3, arriscant la seva vida. Però gràcies a això, és capaç d'atacar en Vegeta fortament, deixant-lo força ferit. Els amics d'en Goku noten la seva energia i se n'alegren de que sigui tan fort, però el Follet Tortuga està preocupat perquè en Goku està empenyent els seus pròpis límits i podria morir si es passa.

Kamehameha vs Canó Galick.png

Xoc de poders: Kamehameha vs Canó Galick

En Vegeta està enfurismat, perquè la seva sang ha estat vessada per un Guerrer de l'Espai de classe baixa. El cos d'en Goku està en tensió, a causa de l'atac d'en Kaito. En Vegeta, impulsat per la ira, decideix destruir en Goku, juntament amb la resta del planeta, i s'enlaira cap al cel i dispara un Canó Galick. En Goku activa l'Atac d'en Kaito x3 i llança un kamehameha, que xoca contra l'atac d'en Vegeta, però no és capaç de superar-lo. Llavors, en Goku activa l'Atac d'en Kaito x4 i amb l'impuls d'energia aconsegueix guanyar el xoc d'energies, tot i que el deixa molt esgotat.
Vegeta transforma en Ozaru.png

En Vegeta transformant-se en Ozaru

En Yajirobai, que estava amagat, va a felicitar en Goku. Li dóna un copet a l'esquena, causant que aquest es regiri de dolor. En Goku li diu que en Vegeta segueix viu i que tornarà. Mentrestant, al cel, en Vegeta s'allibera del Kamehameha i decideix transformar-se. Comença a buscar la lluna però no la troba. Llavors, aterra davant d'en Goku i li explica les característiques de les Ones Blutz i el seu efecte en els Saiyans quan hi ha lluna plena. També li diu que alguns dels guerrers (com ell) han après a crear llunes artificials. Llavors, en Vegeta crea una Bola de Poder, llançant-la cap al cel. El Guerrer de l'Espai la mira fixament i llavors comença a transformar-se en un simi gegant monstruós.

NavegacióEdit

Saga del combat contra els Saiyans
No pot ser! Saibamans nascuts a la Terra! · En Yamcha mor! Els temibles saibamans! · Adéu, Ten Shin Han! L'estratègia suïcida d'en Chaoz · En Ten Shin Han crida! És l'últim cop que faig servir la meva tècnica! · L'espera intensa de tres hores! El tren bala Kinton! · Deixeu-me'l a mi! L'explosió de ràbia d'en Son Gohan · La crueltat dels guerrers de l'espai! Moren el Totpoderós i en Cor Petit · El pare és increïble! La tècnica mortal definitiva: l'atac d'en Kaito! · Batalla roent sense límits! En Son Goku contra en Vegeta! · Ara, Goku! Tot depèn de la tècnica final! · Força de combat multiplicada per deu! La gran transformació d'en Vegeta! · No et moris, pare! Aquest és el poder latent d'en Son Gohan · Ataca, Krilin ! La bola genki plena d'esperança! · Fes un miracle! En Son Gohan, el superguerrer de l'espai!

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori