Fandom

Bola de Drac Wiki

Vint mil llegües sota la sorra

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Vint mil llegües sota la sorra
Vint mil llegües sota la sorra
Informació
Nom JAP 消えた!?空とぶ要塞
Nom ROM Kieta!? Sora Tobu Yousai
Nom ANG The Flying Fortress – Vanished!
Més Informació
Temporada Bola de Drac
Arc
Arc Exèrcit Cinta Vermella
Saga Saga de l'Exèrcit de la Cinta Vermella
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 1 d'octubre de 1986
Vint mil llegües sota la sorra (消えた!?空とぶ要塞, Kieta!? Sora Tobu Yousai) és l'episodi 32 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

En Goku i la Xixi arriben al poble i veuen com la nau d'en Pilaf està fugint mentre és perseguida pels avions de l'Exèrcit de la Cinta Vermella. En Goku i la Xixi ja han aterrat al poble i s'enfronten als soldats que encara hi ha allà, derrotant-los a tots. En la persecució, la nau d'en Pilaf travessa un núvol i els soldats de l'exèrcit els perden de vista, però el coronel Silver detecta que són sobre dels núvols. Des de la nau disparen a l'avió del coronel i el fan estavellar, tot i que els tripulants es salven.

Mentrestant, en Goku explica a la Xixi i el seu pare que han atacat el poble buscant una bola de drac. Tot seguit comprova amb el radar si ja se l'han emportat, i al veure que és així, marxa a perseguir-los.

El coronel Silver ha arribat a una zona desèrtica, però no hi ha rastre de la nau d'en Pilaf, per això demana a la base d'operacions que li comprovin la senyal del radar. En Goku, seguint el seu radar també ha arribat al mateix lloc. Els soldats busquen la bola des de terra i des de l'aire durant dues hores, però no obtenen resultats. Llavors, alguns dels soldats són xuclats cap a terra i apareixen en una cel·la. En Goku tampoc troba la bola, però llavors, de sota terra surten unes metralletes que el comencen a disparar, però ell esquiva les bales i destrossa les metralladores. Llavors, el noi és xuclat i va a parar en una cel·la, on s'ha d'enfrontar a un robot, però el derrota amb un kamehameha.

En aquell moment, des de l'aire, en Silver ataca amb míssils, i és quan en Pilaf i companyia decideixen fugir amb la nau, però en Goku els troba i els persegueix. En aquell moment, un munt d'avions de l'Exèrcit de la Cinta Vermella arriben i comencen a disparar contra la nau, fent que esclati. En Pilaf, la May i en Shu es salven fent servir paracaigudes, però aterren davant d'en Silver, que recupera la bola de drac. En Goku però, no se sap si ha sobreviscut.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori