Fandom

Bola de Drac Wiki

Un raig d'esperança. Desperteu-vos, guerrers!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 見えた!かすかな希望 目を覚ませ戦士達!!
Nom ROM Mieta! Kasukana Kibō Me o Samase Senshi-tachi!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Majin Bu
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 23 de febrer de 2016
Un raig d'esperança. Desperteu-vos, guerrers! (見えた!かすかな希望 目を覚ませ戦士達!!, Mieta! Kasukana Kibō Me o Samase Senshi-tachi!!) és l'episodi 32 (130 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 23 de febrer de 2016.

ResumEdit

Bulma invoca Sheron.jpg

La Bulma invocant al Drac Sheron

A la Corporació Càpsula, la Bulma invoca al Drac Sheron. En Krilin decideix portar la seva família al palau de Déu i llavors el cel s'enfosqueix. S'imaginen que és la Bulma, ja que vol ressuscitar la gent que en Vegeta va matar a l'estadi del torneig. Si els tres desitjos són concedits, fins al cap d'un any no en podran demanar cap. En Goku decideix anar a aturar-la amb el Canvi de Lloc Instantani.
Kibito reviscut.jpg

En Kibito torna a la vida

Malauradament, quan en Goku arriba, la Bulma ja ha demanat el primer desig i tothom que ha mort aquell dia ha ressuscitat, excepte els dolents. Llavors, telepàticament demana què fer a en Dende i li diu que digui al drac que no demanin cap altre desig, ja que així només hauran d'esperar quatre mesos per demanar els altres.

En Kibito es pregunta perquè és viu i s'adona de que ha ressuscitat d'alguna forma estranya. Llavors, desitja que el Kaioshin de l'Est sigui encara viu. Aquest, molt malferit, segueix buscant en Gohan i espera que sigui encara viu. Cau a terra incapaç d'avançar, però llavors en Kibito arriba i el cura completament. Llavors, el Déu diu que han de trobar en Gohan. Van a buscar-lo, mentre parlen sobre en Buu. Quan troben al noi, el Déu ordena curar-lo completament abans d'anar al Món dels Déus, cosa que deixa sorprès al subordinat.

Goku comunica morts Gohan i Vegeta.jpg

En Goku comunica les morts d'en Gohan i en Vegeta

Mentre, en Goku duu a tothom (excepte els pares de la Bulma, que decideixen quedar-se per cuidar als seus animals) al Palau de Déu amb el canvi de lloc instantani.

En un altre lloc, en Buu va a una ciutat i comença a menjar tot de pastissos, causant altercats. En Babidí només és capaç de controlar-lo dient-li que el tornarà a tancar. Un cop al Palau de Déu, en Goku comunica als seus amics i familiars les morts d'en Gohan i d'en Vegeta, a més de dir-los que en Goten i en Trunks són allà descansant. La Xixi es desmaia, mentre la Bulma plora desconsoladament i en Yamcha la consola. Llavors, en Babidí, fent servir la telepatia, es comunica amb tot el planeta.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori