Fandom

Bola de Drac Wiki

Sorprèn-te, Univers 6! Aquest és el Superguerrer Son Goku!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Sorprèn-te, Univers 6!
Aquest és el Superguerrer Son Goku!
Informació
Nom JAP 驚け第6宇宙よ!これが超サイヤ人・孫悟空だ!
Nom ROM Odoroke Dai-Roku Uchū yo! Kore ga Sūpā Saiya-jin · Son Gokū da!
Manga "Comença el Torneig!"
"Goku vs Botamo"
"La veritable identitat d'en Frost"
Més Informació
Temporada Bola de Drac Súper
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga d'en Champa
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Light Pink
Estrena JAP 28 de febrer de 2016
Sorprèn-te, Univers 6! Aquest és el Superguerrer Son Goku! (驚け第6宇宙よ!これが超サイヤ人・孫悟空だ!, Odoroke Dai-Roku Uchū yo! Kore ga Sūpā Saiya-jin · Son Gokū da!) és l'episodi 33 de Bola de Drac Súper Bola de Drac Súper

ResumEdit

Goku vs Botamo.jpg

En Goku contra en Frost

La lluita entre en Goku i en Botamo comença i al principi sembla que el guerrer de l'Univers 6 està obtenint avantatge, però és perquè en Goku ha menjat molt durant el viatge, de manera que fa una mica d'escalfament i es prepara per lluitar més seriosament, però els seus atacs no afecten al rival, ja que anul·la els atacs del saiyan escampant l'impacte pel seu cos. En Vegeta li diu al seu company que utilitzi el cap i llavors en Goku canvia de tàctica, agafa al seu rival per les cames i el fa fora de l'arena. En Champa diu que allò és trampa, però que les normes contemplen la possibilitat que si es cau del ring es perd. La Vados diu que no necessiten guanyar cada combat i que encara els resten quatre lluitadors.
Goku vs Final Frost.jpeg

En Goku contra en Frost en la seva forma final

El proper rival d'en Goku és en Frost, que és l'equivalent d'en Freezer a l'Univers 6, però més educat i just, cosa que sorprèn a tothom. Comença el combat i en Goku està decebut perquè el sap que el seu rival li està mesurant el poder.Per això li diu que vagi al màxim i aquest es transforma en una forma similar a la tercera d'en Freezer. Segons explica el comentarista, utilitza aquesta forma en zones de guerra per acabar-les, a més de que ajuda als nens de zones on hi ha hagut guerres i per això va rebre el premi de la Pau Universal tres vegades. La Bulma, després de sentir-ho, no sap a qui recolzar, si en Goku o en Frost. Llavors en Goku li diu que aquell no és el seu poder màxim i el força a transformar-se, a més de convertir-se ell en un superguerrer, cosa que sorprèn en Cabba, ja que no sabia que els saiyans poguessin transformar-se.

Goku derrotat per Frost.jpeg

En Goku és derrotat

Es reprèn el combat i en Goku va obtenint avantatge, però com que en Frost és un bon tipus no vol fer-li més mal del necessari, de manera que li demana que es rendeixi. Ell s'hi nega ja que s'ha d'ocupar dels infants i que ha de guanyar per rebre el suport d'en Champa en els seus esforços per mantenir la pau. En sentir-ho, la Bulma comença a animar-lo, cosa que sorprèn en Krilin. Llavors, en Frost ataca en Goku i de cop i volta el saiyan comença a tenir molta son. Abans de que ningú pugui entendre què està passant, en Frost utilitza la oportunitat de fer fora del ring en Goku, on torna a la seva forma base, de manera que en Frost guanya el combat.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori