Fandom

Bola de Drac Wiki

Busqueu-me aquests indesitjables! Comença el pla de venjança d'en Babidi!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Busqueu-me aquests indesitjables!
Comença el pla de venjança d'en Babidi!
Informació
Nom JAP 邪魔者を探せ バビディの復讐作戦開始!
Nom ROM Jama-sha O Sagase Babidi no Fukushū Sakusen Kaishi!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Majin Bu
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 24 de febrer de 2016
Busqueu-me aquests indesitjables! Comença el pla de venjança d'en Babidi! (邪魔者を探せ バビディの復讐作戦開始!, Jama-sha O Sagase Babidi no Fukushū Sakusen Kaishi!) és l'episodi 33 (131 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 24 de febrer de 2016.

ResumEdit

Fent servir la telepatia, en Babidí es comunica amb tot el planeta i els comunica que està buscant a tres persones, en Cor Petit, en Goten i en Trunks. Els envia imatges d'ells, perquè tothom els pugui veure. Llavors, també els transmet com en Buu, fent servir la telequinèsi, fa flotar a tota la població i els converteix en caramels, per llavors menjar-se'ls.

Sr. Popo vs Goten.jpg

En Goten ataca al Sr. Popo

Després de menjar-se la població, en Buu destrueix la ciutat, ara deserta, i va amb en Babidí cap a una altra ciutat per destruir-la. En Babidí informa que en cinc dies esborrarà la vida a la Terra. A més, també diu com comunicar-se amb ell per donar-li informació. Un membre organitzador del torneig es posa en contacte amb en Babidí, però com que només li dóna noms i no informació útil, el mata a distància fent que li exploti el cap.

En Cor Petit vol anar fins on hi ha el mag, però en Goku l'atura dient que no serviria per res, i que si ell mor no hi haurà ningú que pugui ensenyar la fusió als dos joves superguerrers. Mentrestant, en Goten i en Trunks s'han despertat i intenten fugir, però el Senyor Popo els reté fins que arriba en Goku.

Gohan intenta treure espasa Z.jpg

En Gohan intenta desclavar l'Espasa Z

Al planeta dels Kaioshins, en Kibito cura a en Son Gohan. Llavors, el Déu explica al seu pla. Vol que el superguerrer desclavi la llegendària espasa Z, cosa que sorprèn en Kibito, ja que mai cap Kaioshin ha aconseguit arrancar-la. No obstant, en Shin li diu al seu subordinat que en Gohan és molt fort i segur que podrà.

Al palau de Déu, en Goku informa als dos nois que en Vegeta i en Son Gohan són morts, però no els permet plorar, ja que s'han d'afanyar a practicar la fusió.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori