Fandom

Bola de Drac Wiki

La Torre d'Acer

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La Torre d'Acer
La Torre d'Acer
Informació
Nom JAP 北の少女スノ
Nom ROM Kita no Shoujo Suno
Nom ANG Cold Reception
Més Informació
Temporada Bola de Drac
Arc
Arc Exèrcit Cinta Vermella
Saga Saga de l'Exèrcit de la Cinta Vermella
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 22 d'octubre de 1986
La Torre d'Acer (北の少女スノ, Kita no Shoujo Suno) és l'episodi 35 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

Els soldats segueixen el rastre que ha deixat la noia que arrossega en Goku, però com que es posa a nevar, s'esborra el rastre. Per això, els soldats es dispersen i es posen a buscar als altres. Mentrestant, la noia arriba a casa seva, on hi ha la seva mare, i li diu que el noi encara és viu i que l'han de salvar.

Han posat en Goku al costat de la llar de foc perquè s'escalfés i quan es desperta es presenta a la noia, la Suno, i a la seva mare i, quan li pregunten què hi fa allà, en Goku els diu que busca les boles de drac, fent que les dues dones s'espantin, ja que es pensen que treballa pels soldats.

En aquells moments, els soldats de l'Exèrcit de la Cinta Vermella decideixen anar al poble a buscar en Goku. Mentrestant, a casa de la Suno, en Goku els explica la llegenda de les boles de Drac i que ell està buscant la de quatre estrelles, que era del seu avi. La noia explica que tots els homes del poble van ser obligats a treballar per als soldats perquè trobessin la bola de drac. L'alcalde va anar a parlar amb el cap de l'Exèrcit de la zona nord que està a la Torre d'acer, però se'l van quedar captiu. Quan en Goku decideix anar a salvar als homes, dos guàrdies arriben a la casa i en Goku s'amaga als lavabos, però l'acaben trobant. Llavors, ells derrota i es dirigeix cap a la Torre d'Acer, però fa tant de fred que gira cua i la Suno li deixa roba d'abric.

Mentrestant, els homes del poble segueixen buscant la bola de drac, vigilats pels guàrdies. En Goku s'acosta de mica en mica a la Torre d'acer, però els guàrdies li disparen. Tot i així, en Goku atura totes les bales amb el seu bastó màgic, derrota als guàrdies i finalment entra a la torre.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori