FANDOM

El superpoderós! En Goku es converteix en un superguerrer de quart nivell
Episodi 35 (BDGT)
Informació
Nom JAP 最強!!悟空が超サイヤ人4に!!
Nom ROM Saikyo! Goku ga supa Saiya-jin 4 ni!!
Més Informació
Temporada Logo BDGT
Arc
Arc d'en Baby
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending Que no ho veus!
Estrena JAP 22 de gener de 1997
Estrena CAT 15 de març de 1999
El superpoderós! En Goku es converteix en un superguerrer de quart nivell (最強!!悟空が超サイヤ人4に!!, Saikyo! Goku ga supa Saiya-jin 4 ni!!) és l'episodi 35 de Bola de Drac Logo BDGT

ResumEdit

En Goku, transformat en Ozaru Daurat, recupera el control de si mateix i es transforma en un superguerrer de quart nivell, deixant sorpres a la Pan. El Vell Déu està content amb el que en Goku ha aconseguit.

El superguerrer va a lluitar contra en Baby, que està amb la Bulma descobrint el què ha passat. La Bulma l'informa de que si ell no s'ha transformat és perquè no té cua, en canvi en Goku si. Llavors, s'adona que en Goku està arribant i va a fer-li front. D'entrada, la batalla sembla força igualada, fins i tot que en Baby té avantantge, però és perquè en Goku no lluita al 100%. Per molts atacs que li llança, no és capaç de fer-li res. Llavors, en Goku contraataca amb molta força. Però en Baby li diu que no li ha fet mal, sinó que el que està fent és mal a en Vegeta. En Goku respon dient que en Vegeta hauria suportat perfectament aquells cops.

Llavors, la Bulma li diu que no es renedixi i li diu que miri a la torre. Allà han aparescut uns amplificadors d'ones Blutz, capaces de transformar en Baby en un Ozaru. En Goku és a punt de llançar un kame hame ha contra el seu rival quan la Bulma engega la màquina. En Baby es transforma en Ozaru Daurat i comença a destruïr-ho tot al seu voltant.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori