Fandom

Bola de Drac Wiki

Torna en Goku! Crideu en Porunga!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Torna en Goku! Crideu en Porunga!
Torna en Goku! Crideu en Porunga!
Informació
Nom JAP 悟空大逆転!?今こそいでよ超神龍
Nom ROM Gokū Dai-Gyakuten!? Ima Koso Ide yo Chō-Shenron!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Capità Gineu
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 6 de desembre de 2009
Estrena CAT 4 de novembre de 2011
Torna en Goku! Crideu en Porunga! (悟空大逆転!?今こそいでよ超神龍, Gokū Dai-Gyakuten!? Ima Koso Ide yo Chō-Shenron!) és l'episodi 35 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 4 de novembre de 2011.

ResumEdit

Després de que en Vegeta arribés, s'enfronta a en Jeice i amb facilitat el guanya i el mata. Llavors, en Vegeta comença a lluitar contra en Gineu (que és al cos d'en Son Goku). Com que aquest no pot controlar gaire bé el seu cos, el guerrer de l'espai el derrota amb facilitat. Per això, en Gineu intenta canvnviar de cos amb en Vegeta, però en Goku s'interposa en el raig i tots dos tornen al seu cos original. Tot i així, el capità de les forces especials no es rendeix i, després de ser apallissat per en Vegeta, intenta tornar a canviar-li el cos, però en Goku llança una granota, que passava per allà en el moment oportú, que s'interposa en el raig, fent que en Gineu vagi a parar al cos de la granota i la granota al cos del capità de les forces especials. A continuació, en Vegeta porta a en Goku a la nau d'en Freezer per posar-lo en una màquina que li curarà les ferides. A més, els dóna armadures de combat a Krilin i a en Gohan i, després, s'adorm.

Mentrestant, en Nail segueix lluitant contra en Freezer per guanyar temps. Finalment, el namekià li diu al tirà les seves intencions i que els terrícoles segurament ja s'hauran trobat a en Dende, que els hi haurà dit la contrassenya. Enrabiat, en Freezer abandona al seu rival i es dirigeix cap a la nau espacial.

En aquell moment, en Krilin surt cap a la casa del venerable ancià perquè li diguin la constrassenya, però al poc de sortir es troba a en Dende, que l'informa que anava a veure'ls. Llavors, agafen les boles de drac, marxen lluny de la nau mentre en Vegeta segueix dormint i finalment convoquen a en Porunga, el drac namekià.

NavegacióEdit

Saga del Capità Gineu (Kai)
Apareix el jugador estrella! Gineu contra Goku! · En Goku a màxima potència! L'atac desesperat del capità Gineu! · Sorpresa! En Goku és el Gineu i el Gineu és en Goku? · Torna en Goku! Crideu en Porunga!

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori