Fandom

Bola de Drac Wiki

El combat amb el sergent Metàl·lic

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El combat amb el sergent Metàl·lic
El combat amb el sergent Metàl·lic
Informació
Nom JAP マッスル塔の恐怖
Nom ROM Massuru Tawaa no Kyoufu
Nom ANG Major Metallitron
Més Informació
Temporada Bola de Drac
Arc
Arc Exèrcit Cinta Vermella
Saga Saga de l'Exèrcit de la Cinta Vermella
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 29 d'octubre de 1986
El combat amb el sergent Metàl·lic (マッスル塔の恐怖, Massuru Tawaa no Kyoufu) és l'episodi 36 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

En Goku ha accedit a la Torre d'acer directament pel segon pis i per un megàfon el General White li diu que si vol recuperar al cap del poble haurà de pujar fins a l'últim pis. En aquest segon pis hi ha un grup de soldats, i quan el General White els hi diu que poden matar en Goku l'ataquen, però el noi els derrota fàcilment. Després puja al tercer pis a on troba al Sergent Metàl·lic. En Goku aconsegueix donar-li un potent cop, però el sergent torna a aixecar-se, agafa al noi i comença a estrenye'l, però en Goku se n'aconsegueix alliberar.

En Goku a cada cop que li dóna el tomba, però el sergent cada vegada s'aixeca de nou. Llavors, el guardià del tercer pis llança un míssil per la boca que en Goku aconsegueix esquivar pels pèls. En Goku contraataca amb un kame hame ha que arrenca el cap al seu adversari, revel·lant que és un robot. En Goku pensa que el seu oponent és mort, però aquest segueix movent-se i atacant-lo. En Goku respon als atacs, però el robot segueix lluitant. Al final en Goku li vol llançar un altre kame hame ha, però el robot, extranyament s'atura, ja que se li han acabat les bateries.

Finalment es dirigeix al quart pis, on el seu guardià és un ninja.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori