Fandom

Bola de Drac Wiki

Salt a l'espai! El planeta de l'esperança és la terra natal d'en Cor Petit!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Salt a l'espai! El planeta de l'esperança
és la terra natal d'en Cor Petit!
Salt a l'espai! El planeta de l'esperançaés la terra natal d'en Cor Petit!
Informació
Nom JAP 飛び出せ宇宙へ! 希望の星はピッコロの故郷
Nom ROM Tobidase Uchū e! Kibo no Hoshi wa Pikkoro no Furusato
Contrapart al manga "La petició d'en Son Goku"
"Un trist desenllaç"
"Ho aconseguirem! El Planeta Namec"
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 14 de febrer de 1990
Salt a l'espai! El planeta de l'esperança és la terra natal d'en Cor Petit! (飛び出せ宇宙へ! 希望の星はピッコロの故郷, Tobidase Uchū e! Kibo no Hoshi wa Pikkoro no Furusato) és l'episodi 36 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Goku, Krilin i Gohan després de la batalla.jpg

Després de la batalla

En Vegeta ha marxat i en Krilin cull en Gohan, mentre en Yajirobai questiona el haver-lo deixat marxar. En Goku es disculpa amb el seu amic per haver-li fet prendre la decisió de deixar-lo marxar.

Llavors, un avió arriba, amb la Bulma, el Follet Tortuga, en Karin i la Xixi, que es llança immediatament a buscar al seu fill, ignorant per complet al seu home, que està greument ferit. Els que han arribat ja saben les morts que s'han produït, però com que en Cor Petit ha mort, no els podran ressuscitar, perquè les boles de drac ja no existeixen.

Cos Yamcha.jpg

El cos d'en Yamcha

En Karin diu que no té mongetes màgiques, de manera que han de dur els ferits a l'hospital. La Bulma està desolada, mentre amb l'avió van a buscar els cossos dels companys caiguts. En Krilin diu a la noia que deixi de plorar, ja que creu que pot haver-hi alguna esperança encara, deixant a tothom sorprès, però primer van a recuperar els cossos dels seus amics. El Follet Tortuga s'estranya de que no hagin trobat en Chaos, i en Krilin els diu que aquest va autodestruir-se i que quedar reduït al no res.

Llavors, després de que en Gohan hagi recuperat el coneixement, en Krilin explica com els Guerrers de l'Espai sabien de les boles de drac i que en Cor Petit era de Namek. En Krilin havia sentit dir que el Totpoderós i en Cor Petit provenien d'un altre planeta i recorda com en Vegeta va dir que si volien boles de drac només havien d'anar al planeta Namek, així que podien suprimir en Cor Petit. Per això, en Krilin creu que si van a aquell planeta, poden ressuscitar als companys. Tots estan contents, però la Bulma els diu que no s'alegrin tant, ja que no saben on és Namek. Llavors, en Goku, telepàticament, li demana a en Kaito. Aquest, els felicita pel seu combat. Llavors, els diu que Namek és a les coordanades 9045XY.

Cap a Namek!.png

Cap a Namek!

La Bulma calcula el temps que trigarien, mentre en Kaito intenta descobrir si, després dels canvis climàtics que va tenir el planeta (motiu pels quals Namekià Sense Nom va ser enviat a la Terra) encara és habitat. Llavors, els diu que hi ha uns 100 habitants. Però la Bulma els dóna una mala notícia. Amb la tecnologia del moment calen més de 4339 anys. En Krilin proposa fer servir la Càpsula espacial d'en Nappa. En Krilin sorprèn a tothom traient un comandament per cridar la nau, que li va caure a l'enemic, i tots es posen contents.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori