Fandom

Bola de Drac Wiki

Es descobreix la veritat. En Majin Bu es rebel·la!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 見え始めた真価 反逆のブウ
Nom ROM Mie Hajimeta Shinka Hangyaku no Majin Bū
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Majin Bu
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 29 de febrer de 2016
Es descobreix la veritat. En Majin Bu es rebel·la! (見え始めた真価 反逆のブウ, Mie Hajimeta Shinka Hangyaku no Majin Bū) és l'episodi 36 (134 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 29 de febrer de 2016.

ResumEdit

Goku SG3 puntada a Buu.jpg

En Goku contra en Buu

Mentre en Goku està lluitant contra en Buu, en Trunks arriba a la Corporació Càpsula i demana al seu avi on és el Radar del drac, però ell no recorda on és. El combat continua, amb en Goku guanyant clarament el combat, però tot i així, en Buu és capaç de plantar cara. En Trunks no troba el radar per enlloc i en Goku nota que el noi encara és a la Corporació Càpsula, de manera que haurà de seguir lluitant una mica més.
Goku SG3 Kamehameha contra Monstre Buu.jpg

En Goku llançant un Kamehameha

A casa de la Bulma, en Trunks no troba el radar per enlloc, mentre en Son Goku continua el combat contra el Majin Buu, que cada vegada és més intens. En Goku no aconsegueix ferir-lo, per molts cops que li dóna, però aconsegueix allunyar-lo de la ciutat on estaven lluitant. Durant el combat, en Goku llança un kamehameha al monstre, que el travessa. Aquest simplement es regenera i llança el seu propi kamehameha, sorprenent en Goku que el seu rival hagi pogut aprendre la tècnica només veient-la una vegada. No obstant, en Goku repeleix l'atac. Al Palau de Déu, la Bulma recorda que el radar és a la nau i fent servir el telèfon mòbil de la Videl, truca a casa seva per dir-li a en Trunks. Quan el noi el troba, se'n torna cap al palau de Déu.

Al Món dels Déus, en Gohan segueix amb l'entrenament per dominar l'Espasa Z i és informat per en Shin que en Goku i en Buu estan lluitant.

Babidí decapitat.png

En Buu amb en Babidi decapitat

En Goku nota com l'energia d'en Trunks s'està desplaçant i atura el combat, tornant al seu estat normal. Li diu a en Buu que ha de marxar, però que s'esperin dos dies, que mentrestant no matin a ningú i que els tres que el mag busca (en Goten, en Trunks i en Cor Petit) apareixeran per fer-li front, i que seran uns guerrers molt poderosos. Després, en Goku marxa fent el canvi de lloc instantani.

A continuació, en Babidí comença a culpar a en Buu perquè en Goku ha marxat, a part d'insultar-lo. En Buu, llavors diu que ha tingut una bona idea. En Babidí s'hi acosta i el monstre agafa pel coll al seu amo, de manera que no pot pronunciar l'encanteri per tornar-lo a tancar i, d'un cop, el decapita i després elimina el seu cos amb un atac d'energia.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori