FANDOM

La transformació terrorífica!
La força del combat del Freezer a... un millió?!
La transformació terrorífica! La força del combat del Freezer a... un millió?!
Informació
Nom JAP 悪夢の超変身! 戦闘力100万のフリーザ
Nom ROM Akumu no Chō Henshin! Sentōryoku Hyaku-man no Furīza!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Combat contra en Freezer
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 20 de desembre de 2009
Estrena CAT 8 de novembre de 2011
La transformació terrorífica! La força del combat del Freezer a... un millió?! (悪夢の超変身! 戦闘力100万のフリーザ, Akumu no Chō Henshin! Sentōryoku Hyaku-man no Furīza!) és l'episodi 37 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 8 de novembre de 2011.

ResumEdit

Després d'haver ressuscitat i d'haver arribat al Planeta Namek, en Cor Petit es dirigeix cap on hi ha en Son Goahn i els altres lluitant contra en Freezer. Pel camí es troba a en Nail, amb el qual es fusiona, tot i que al principi hi estava en contra. D'aquesta, en Cor Petit augmenta el seu poder de forma espectacular.

Mentrestant, en Freezer, després d'estar lluitat contra els terrícoles i en Vegeta en la seva forma bàsica, decideix transformar-se en la seva segona forma. La seva força en aquesta forma, segons ell, és d'un milió. En aquesta forma, d'un sol cop destrossa tot el que hi ha al seu voltant. En Vegeta, en Son Gohan i en Krilin, agafant en Dende, s'enlairen per no resultar afectats per la tècnica destructiva. Llavors, en Freezer decideix atacar a en Krilin i en Dende. Però el terrícola aparta al namekià, sent ell travessat per una de les banyes del tirà.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori