Fandom

Bola de Drac Wiki

Us sembla ridícul? Aprenent la posició de la fusió!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP カッコ悪い!? 特訓、フュージョンポーズ!
Nom ROM Kakko Warui!? Tokkun, Fyūjon Pōzu!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Majin Bu
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 1 de març de 2016
Us sembla ridícul? Aprenent la posició de la fusió! (カッコ悪い!? 特訓、フュージョンポーズ!, Kakko Warui!? Tokkun, Fyūjon Pōzu!) és l'episodi 37 (135 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 1 de març de 2016.

ResumEdit

Destrucció Buu sense Babidi.jpg

En Buu segueix amb la destrucció

Després de matar a en Babidí, al Palau de Déu en Cor Petit, en Krilin i els altres estan esperançats perquè ara que el Majin no té ningú que li doni ordres, potser deixarà de destruir i matar, però les esperances són en va i ell segueix destruint ciutats i matant a gent, a més de convertir-la en diferents dolços i menjant-se'ls.

Al Palau de Déu, veuen la perversitat del Majin Buu i que han de posar-s'hi immediatament amb l'entrenament de la fusió. En Goku llavors comenta que li falta només una hora per marxar, sorprenent a tothom. Això és degut a que ha gastat molta energia en la transformació del Tercer nivell de força dels superguerrers. Llavors, apareix la Baba i el corregeix, dient-li que només li queda mitja hora. Al quedar tan poc temps, en Goku s'esgarrifa i desitja que en Trunks arribi immediatament.

Baba al Palau de Déu.jpg

La Baba comunicant el temps que li queda a en Goku

Mentrestant, en Son Gohan segueix entrenant per dominar l'Espasa Z. Tot i estar esgotat, ell continua entrenant-s'hi, per tal de que el seu pare es senti orgullós d'ell.

Al Palau de Déu, en Cor Petit li demana a en Goku si amb el tercer nivell hauria pogut eliminar en Buu, però ell respon que no n'està segur i que el poder d'en Buu és molt alt. Li diu també que ell no és d'aquell món, sinó que és de l'altre i que per tant no li pertoca a ell derrotar-lo. A més, veient el poder d'en Son Goten i en Trunks, prefereix confiar en ells perquè derrotin al Majin. Llavors, en Cor Petit li diu que quan torni a l'Altre Món, doni records a en Son Gohan. En aquell moment arriba en Trunks i, immediatament comencen a entrenar per a la fusió.

Goku i Cor Petit ensenyen fusió.jpg

En Goku i en Cor Petit ensenyant la fusió

En un altre lloc, un avió de combat ataca a en Buu, però cap atac de l'aparell no resulta i el Majin el destrueix amb facilitat.

Mentrestant, en Son Goku ensenya el que ell diu que és la part més difícil després d'equilibrar els poders dels que van a fusionar-se, la dansa de la fusió. En Goku els hi explica els passos a seguir, però ells ho veuen com una cosa ridícula i no ho acaben d'entendre. per això, en Goku demana a en Cor Petit que l'ajudi a fer una demostració als nois. Un cop feta, en Cor Petit comenta que en Goku, que volia fusionar-se amb en Vegeta, ho hauria tingut complicat a causa del gran orgull que té el príncep guerrer.

Els nens ho intenten una vegada, però cometen molts errors i han de practicar més, mentre en Buu segueix amb la destrucció de ciutats.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori