Fandom

Bola de Drac Wiki

En Goku recupera el quart nivell de superguerrer gràcies a l'energia de tothom

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
En Goku recupera el quart nivell de superguerrer
gràcies a l'energia de tothom
Informació
Nom JAP みんなの力で...超サイヤ人4復活
Nom ROM Minna no pawa de... Supa saiya-jin 4 fukkatsu
Més Informació
Temporada Logo BDGT.png
Arc
Arc d'en Baby
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending Que no ho veus!
Estrena JAP 19 de febrer de 1997
Estrena CAT 18 de març de 1999
En Goku recupera el quart nivell de superguerrer gràcies a l'energia de tothom (みんなの力で...超サイヤ人4復活, Minna no pawa de... Supa saiya-jin 4 fukkatsu) és l'episodi 38 de Bola de Drac Logo BDGT.png

ResumEdit

En Baby ataca a en Goku, que està molt debilitat. Tants atacs són a punt de matar-lo. Però la Pan que ho està veient tot amb molt d'horror va a fer-li al neomutant. Ella l'ataca, però no serveix de res i d'un sol cop la derrota. Quan és a punt de xafar-la i matar-la, en Trunks arriba i tomba el gran mico daurat. Llavors es transforma en superguerrer i comença a atacar en Baby, però no serveix de res. Llavors, en Baby el turmenta psicològicament i físicament, ja que li diu que el cos que està utilitzant és el d'en Vegeta i que per tant, està fent mal al seu pare. Llavors, arriben en Son Gohan i en Son Goten i salven en Trunks. En Goten i en Trunks volen fusionar-se per lluitar, però en Goku els atura dient que en Baby és massa fort. Llavors els diu que l'única manera de derrotar al seu rival és que li donguin la seva energia de superguerrers a ell, per així poder recuperar les forces.

En Baby però, no està disposat a que duguin a terme el seu plà, i per això els ataca. Per poder guanyar temps, en Goku fa la Mossegada del Sol, que encega en Baby. Llavors, tots aprofiten per reunir-se al voltant del superguerrer i comencen a passar-li energia. Però en Baby es recupera ràpidament i carrega un Súper Canó. Però quan és a punt de llançar-lo, l'Uub, que es trobava dins del cos del tsuful convertit en xocolata, torna a la seva forma normal i comença a atacar al monstre des de dins, ja que tot era part del seu pla. Llavors tots aprofiten el moment per passar-li l'energia a en Goku i la Pan s'hi afegeix, ja que també té poder de superguerrer, tot i no poder-s'hi transformar.

Al final, en Baby acaba expulsant del seu cos l'Uub, per llavors tornar a carregar el Súper Canó i el dispara. Però és massa tard, ja que en Goku ha aconseguit reunir tota l'energia suficient. Comença l'assalt final del combat, amb tots dos oponents llançant-se atacs devastadors.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori