FANDOM

Enlairament cap a Namek! El terror que espera en Son Gohan i els seus amics
Episodi 38 (BDZ)
Informació
Nom JAP ナメック星行き発進! 悟飯たちを待つ恐怖
Nom ROM Namekkusei Iki Hasshin! Gohantachi wo Matsu Kyofu
Contrapart al manga "Cap al Planeta Namec"
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 28 de febrer de 1990
Enlairament cap a Namek! El terror que espera en Son Gohan i els seus amics (ナメック星行き発進! 悟飯たちを待つ恐怖, Namekkusei Iki Hasshin! Gohantachi wo Matsu Kyofu) és l'episodi 38 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Gohan, Krilin i Xixi a l'hospital

En Gohan i en Krilin a l'hospital amb la Xixi

La Bulma i el seu pare estan preparant la nau, mentre la noia informa dels avanços a en Krilin i en Gohan està estudiant, sota l'atenta mirada de la seva mare. Llavors, en Krilin entra a l'habitació i informa a en Goku de la notícia de la Bulma.

Aprofitant que els seus companys dormen i que la Xixi ha anat a comprar flors, en Gohan s'escapa, es penja del balcó i comença a fer exercicis, mentre la seva mare el busca. Finalment, la dona troba al seu fill i el duu de nou a l'habitació. Mentrestant, la Bulma ha anat a l'hospital amb en Popo, el Follet Tortuga, en Karin i en Yajirobai.

Gohan, Bulma i Krilin llestos per marxar

La Bulma, en Krilin i en Gohan llestos per marxar

El Sr. Popo diu a la noia que ell no la pot acompanyar en el viatge, però que li ensenyarà la Llengüa Namekiana perquè pugui anar ella sola. Però la Bulma no vol anar-hi sola i li demana a en Krilin que l'acompanyi. En Son Gohan s'ofereix voluntari, ja que vol ressuscitar en Cor Petit i el seu pare l'anima. La Xixi insisteix molt perquè no marxi, fins que en Gohan la fa callar. Finalment, l'Ox-Satan convenç la seva filla perquè li deixi marxar. Finalment, acorden sortir al cap de deu dies.
Nau Totpoderós a l'Espai

La nau, camí de Namek

Passen els dies i mentre la Bulma aprèn Namekià, en Krilin acaba de curar-se. Finalment, arriba el dia i es reuneixen tots a la Kame House. En Gohan (amb un nou pentinat), la Bulma i en Krilin pugen a la nau i s'acomiaden de tothom. Immediatament arranquen i un cop la nau ha sortit a l'exterior, en Gohan i la Bulma es canvien de roba.

NavegacióEdit