Fandom

Bola de Drac Wiki

Imegga: un planeta de mercaders supercalculadors

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Informació
Nom JAP 超ガメツイ!!商人の惑星イメッガ
Nom ROM Cho Gametsui!! Shonin no Wakusei Imegga
Més Informació
Temporada Logo BDGT.png
Arc
Arc del Gran Viatge
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending No paris de somriure
Estrena JAP 21 de febrer de 1996
Estrena CAT 11 de febrer de 1999
Imegga: un planeta de mercaders supercalculadors (超ガメツイ!!商人の惑星イメッガ, Cho Gametsui!! Shonin no Wakusei Imegga) és l'episodi 3 de Bola de Drac Logo BDGT.png

ResumEdit

Nau GT.png

La nau espacial viatjant per l'univers

La nau va viatjant per l'espai exterior i la Pan ha robat la clau del control principal perquè en Trunks li vol prendre per tornar-la a la Terra. Una setmana després de que marxessin, la Xixi pensa que el temps passa molt ràpid i està amoïnada per en Goku i la Pan. A la Corporació Càpsula la Bulma intenta descobrir què fa la peça que va caure de la nau i on era col·locada.

A la nau, la Pan esta fent neteja, quan la nau comença a sacsejar-se. Miren per una de les finestres i veuen com una peça acaba de desprendre's de la nau, cosa que horroritza a en Trunks. En aquell moment, la Bulma ha descobert on anava la peça, al motor auxiliar, i diu que sense ella estan perduts.

La nau està tenint moltes sotragades, mentre intenten fer un aterratge d'emergència a un planeta que hi ha a la vora, el Planeta Imegga. Allà, aconsegueixen aterrar. Quan arriben a una ciutat, uns mercaders els hi comencen a vendre coses inútils. Llavors van a un hotel per allotjar-se i un robot els duu fins a l'habitació però abans de marxar els demana propina per deixar les maletes.

Goku, Pan i Trunks amb roba Imegga.png

El trio amb roba d'Imegga

En Trunks engega la TV i per les notícies, descobreix que al planeta hi ha una dictadura i el seu dirigent és en Don Kee. La Pan s'està fent una dutxa, però l'aixeta no es tanca. Quan en Trunks vol anar a investigar-ho, està lligat amb una cadena i en Goku, que està remenant a la nevera, el menjar l'està inundant. Llavors, veuen que per tot arreu hi ha comptadors i decideixen fugir d'allà. A fora està plovent i decideixen tornar a la nau ,però la Pan sense voler entra a una casa. Els habitants de la casa els expliquen el que passa el planeta. Però en aquell moment, arriben uns robots, demanant que paguin l'impost de renovació, però com que no poden pagar, els desmunten la casa.

Giru menja radar.png

El robo menjant-se el radar

Llavors els expliquen que des de que en Don Kee és al poder, han de pagar un impost per poder viure en una casa, i si no el poden pagar, els hi prenen. És per aquest motiu que tothom intenta aconseguir diners desesperadament. En Goku s'ofereix a recupera-els-hi les coses, però li diuen que no, ja que el dictador prendria represàlies contra ells. Al dia següent, se'n van cap a la nau i la Pan diu que potser hi ha una bola de drac per allà. Quan en Trunks va a comprovar-ho amb el radar del Drac, sent un soroll i li cau a terra, a prop d'un robot que sorprenentment es menja l'aparell.

Però això no és el pitjor. L'exèrcit del planeta s'emporta la seva nau.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori