FANDOM

On continuarà aquest somni?
En busca del Superguerrer Déu!
Episodi 3 (BDS)
Informació
Nom JAP 夢の続きはどこだ!?超サイヤ人ゴッドを探せ!
Nom ROM Yume no Tsuzuki wa Dokoda!? Sūpā Saiyajin Goddo wo Sagase!
Més Informació
Temporada Logo BDS
Arc
Arc dels Déus
Saga Saga de la Batalla dels Déus
Opening Chōzetsu ☆ Dynamic!!
Ending Hello Hello Hello
Estrena JAP 19 de juliol de 2015
On continuarà aquest somni? En busca del Superguerrer Déu! (夢の続きはどこだ!?超サイヤ人ゴッドを探せ!, Yume no Tsuzuki wa Dokoda!? Sūpā Saiyajin Goddo wo Sagase!) és l'episodi 3 de Bola de Drac Súper Logo BDS

ResumEdit

Goku entrenant i Kaito parlant

En Goku entrenant mentre en Kaito xerra amb els Kaioshins

En Bills segueix rumiant sobre el Superguerrer Déu i diu al seu assistent que té gana, que vagi més ràpid a tornar al seu planeta. En Whis però li diu que aquella és la velocitat més ràpida de l'univers.

Mentre, al planeta Kaioshin, el Vell Kaioshin està ben espantat pel despertar d'en Bills, mentre en Kibitoshin pensa que mai havia vist al seu avantpassat d'aquella manera. El Vell diu que l'únic que poden fer és intentar no provocar en Bills i que cap ésser d'aquell racó de l'univers no el faci enfadar. Immediatament, en Kibitoshin pensa en en Goku i que no ha d'assabentar-se de l'existència d'en Bills, ja que sinó voldrà lluitar-hi. A més, el ki diví només pot ser notat pels déus, per tant en Goku no pot notar el poder del Déu de la Destrucció.

En aquells moments en Kaito es posa en contacte amb ells i els diu que en Goku és al seu planeta entrenant. Ràpidament els déus decideixen que no han de dir res a en Goku, però aquest escolta la conversa d'en Kaito. Demana de què estan parlant, però en Kaito comença a renyar-lo perquè és un egocèntric i que per culpa seva és mort, arran de l'explosió d'en Cèl·lula, a més de que mai l'han ressuscitat, de manera que li exigeix que el torni a la vida perquè els altres Kais se'n burlen d'ell, però en Goku no l'escolta i segueix el seu entrenament.

Bills amenaça Peix Oracle

En Bills amenaçant al Peix Oracle

Al Temple d'en Bills, el Déu decideix demanar ajuda sobre el seu somni al Peix Oracle. Aquest tampoc recorda el nom de l'enemic d'en Bills i per això el Déu l'amenaça en reduir-li els àpats al dia de tres a dos. Finalment ho recorda i en Bills s'alegra que sigui el Superguerrer Déu, però en Whis ha estat buscant des del seu bàcul i diu que allò no existeix. Pensen que potser els Saiyans en saben alguna cosa, però en Bills recorda que en Freezer va destruir el Planeta Vegeta i els Saiyans per ordre seva, perquè el treien de polleguera, especialment el Rei Vegeta.

Mentre en Bills es banya, en Whis li explica que alguns Saiyans viuen a la Terra, entre ells el príncep Vegeta i el que va derrotar en Freezer, en Son Goku, fent que el déu es sorprengui de que un Saiyan acabés amb el tirà. Descobreixen que és al planeta d'en Kaito i van cap allà.

Vaixell festa Bulma

El creuer on es celebra la festa de la Bulma

Mentre, a la Terra, en Krilin i la seva família són en un embús amb el cotxe mentre es lamenten que no podran arribar a temps a la festa d'aniversari de la Bulma, de manera que decideixen anar-hi volant. Pel camí es troben en Yamcha, en Puar, en Ten Shin Han i en Chaoz, que també van cap allà.

Quan la Bulma s'assabenta que tant en Vegeta com en Goku no hi van perquè s'estan entrenant, s'enrabia. Llavors, decideixen començar la festa sense ells i salpen amb el creuer on es farà la festa.

Els dos déus kaioshin segueixen parlant d'en Bills i el Vell Déu confessa que va ser el Dëu de la Destrucció el que el va segellar dins l'Espasa Z. Mentre, en Bills i en Whis es dirigeixen cap al planeta d'en Kaito a trobar-se amb en Goku, mentre promet que trobarà el Superguerrer Déu.

NavegacióEdit