Fandom

Bola de Drac Wiki

Batalla a vida o mort! L'atac desesperat del Goku i del Cor Petit!

1.931pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Batalla a vida o mort!
L'atac desesperat del Goku i del Cor Petit!
Informació
Nom JAP 命をかけた闘い! 悟空とピッコロ捨て身の猛攻
Nom ROM Inochi o Kaketa Tatakai! Gokū to Pikkoro Sutemi no Mōkō
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc dels Sayans
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 19 d'abril de 2009
Estrena CAT 21 de setembre de 2011
Batalla a vida o mort! L'atac desesperat del Goku i del Cor Petit! (命をかけた闘い! 悟空とピッコロ捨て身の猛攻, Inochi o Kaketa Tatakai! Gokū to Pikkoro Sutemi no Mōkō) és l'episodi 3 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 21 de setembre de 2011.

ResumEdit

En Goku i en Cor Petit no són rivals per en Raditz, que és capaç d'aturar tots els seus cops. En Cor Petit fins i tot perd un braç, però això no li impedeix lluitar. Llavors, decideixen distreure'l, mentre en Cor Petit reuneix energia per fer servir el Makankōsappō, un atac prou fort com per acabar amb el seu rival. En Goku aguanta com pot. Desesperat llança un kamehameha contra en Raditz, però no li fa res. Però llavors, quan es disposa a matar en Goku, en Raditz detecta com el nivell d'en Cor Petit ha augmentat fins als 1.330 punts de potència. Llavors, llança el Makankōsappō, però en Raditz aconsegueix esquivar-lo, destrossant-li només una part de l'armadura. Quan el guerrer de l'espai és a punt de matar-lo, en Goku apareix per la seva esquena i li agafa la cua, debilitant-lo.

Però llavors, comença a suplicar al seu germà que el deixi anar, prometent penedir-se de tot el mal comès. Al final el deixa anar i en Raditz, a traïció, li dóna un cop que el deixa estès a terra. Llavors, comença a donar-li puntades a les costelles. En aquell moment, en Gohan, fart de sentir els crits d'agonia del seu apre, s'enfurisma, trenca la càpsula d'en Raditz, on estava tancat, i d'un cop de cap aconsegueix ferir al seu oncle al pit. Just abans de l'impacte, el rastrejador d'en Raditz havia mesurat la força d'en Son Gohan en 1.307, però després de l'atac, la seva força baixa fins a 1. En Raditz es disposa a matar-lo, però abans de que ho faci, en Goku l'agafa per l'esquena. Llavors, li diu a en Cor Petit que torni a disparar el Makankōsappō.

Nappa i Vegeta aparició 1 Kai.png

Els companys d'en Raditz s'assabenten de la seva mort

El raig aconsegueix travessar als dos germans, ferint-los de mort. Abans de morir, en Cor Petit informa a en Raditz de que en Goku no serà mort gaire temps, ja que fent servir les boles de Drac el faran reviure. En Raditz agraeix la informació, ja que tota la batalla ha estat transmesa als seus companys, fins i tot aquestes paraules. Llavors, informa de que els seus companys vindran a la Terra d'aquí a un any per venjar la seva mort i els mataran.

En aquell moment, la Bulma i companyia arriben i presencien la mort d'en Goku. Mentrestant, en un planeta llunya, els dos guerrers de l'espai s'assabenten de la mort d'en Raditz i de les boles de drac. Llavors, decideixen dirigir-se a la Terra per trobar les boles de drac i demanar la vida eterna.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori