Fandom

Bola de Drac Wiki

De veritat, de veritat? Això és Namek, el planeta de l'esperança

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

De veritat, de veritat?
Això és Namek, el planeta de l'esperança
Informació
Nom JAP ホントにホント? あれが希望のナメック星
Nom ROM Honto ni Honto? Are ga Kibo no Namekkusei
Contrapart al manga "En Vegeta ha tornat a néixer"
Més Informació
Temporada Bola de Drac Z Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 14 de març de 1990
De veritat, de veritat? Això és Namek, el planeta de l'esperança (ホントにホント? あれが希望のナメック星, Honto ni Honto? Are ga Kibo no Namekkusei) és l'episodi 40 de Bola de Drac Bola de Drac Z.

ResumEdit

Nens apunten amb pistoles.png

Els nens apuntant amb pistoles

La Bulma, en Krilin i en Gohan estan envoltats de nens armats. Un d'ells fa un pas endavant i els amenaça, mentre en Gohan i en Krilin tracten d'explicar la seva situació, però tots dos acaben esquivant bales. Els dos terrícoles es preparen per lluitar i els nens es pensen que són sequaços d'algú anomenat "Freezer". Abans però de que el líder dels nens, en Zeshin, pugui atacar-los, tota la nau espacial mirall comença a tremolar, ja que han caigut en una tempesta de meteorits. Els dos terrícoles aprofiten la confusió per rescatar la Bulma.
Cui ataca Planeta Bun.png

En Cui atacant el planeta d'en Bun

Quan la Bulma, en Krilin i en Gohan fugen dels seus captors, els dos nois dubten, sentint que haurien d'ajudar a salvar els nens. Un tros de sostre cau i els dos nois salven als nens de morir. En Zeshin ho veu i no sap què pensar. Llavors comença un incendi i en Zeshin deixa a càrrec en Bun, mentre ell, en Gohan i en Krilin van a apagar l'incendi i la Bulma s'ocupa de pilotar la nau per esquivar meteors.

Finalment, en Zeshin diu que els tres terrícoles no son subordinats dels que van atacar el seu planeta. Quan en Krilin els demana què va passar, el noi explica que van ser envaïts pels soldats que reclamaven el planeta per a en Freezer. Els homes del tirà, liderats per en Cui, van ser els que el van atacar i van massacrar la població, inclosos als pares de molts dels nens, però per sort ells van poder fugir robant una nau. En Krilin té un mal pressentiment sobre els homes que van atacar el planeta dels nens i es pregunta si podrien tenir alguna relació amb els Saiyans.

Base Freezer 79.png

El planeta on en Vegeta arriba

Divuit dies després del combat a la Terra, la càpsula espacial d'en Vegeta finalment aterra a un planeta. Ràpidament és dut a una màquina mèdica per ser curat, mentre un metge el supervisa.

Després de que els nens els diguessin les coordenades de Namek, la nau espacial del Totpoderós es dirigeix cap al planeta, mentre els seus tripulants descansen. Llavors comencen a haver-hi sacsejades i finalment, per a la seva sorpresa, arriben al "planeta Namek".

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori