Fandom

Bola de Drac Wiki

La transformació final del Freezer! Comença el malson definitiu!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La transformació final del Freezer!
Comença el malson definitiu!
Informació
Nom JAP フリーザ最後の超変身! 地獄以上の恐怖がはじまる
Nom ROM Furīza Saigo no Chō Henshin! Jigoku Ijō no Kyōfu ga Hajimaru
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Combat contra en Freezer
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 17 de gener de 2010
Estrena CAT 11 de novembre de 2011
La transformació final del Freezer! Comença el malson definitiu! (フリーザ最後の超変身! 地獄以上の恐怖がはじまる, Furīza Saigo no Chō Henshin! Jigoku Ijō no Kyōfu ga Hajimaru) és l'episodi 40 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 11 de novembre de 2011.

ResumEdit

En Freezer aconsegueix esquivar alguns dels atacs d'en Gohan, però rep forces impactes. Llavors, el fill d'en Goku dispara un potent atac que fins i tot el tirà té dificultats per desviar. Llavors, per mostrar a en Krilin, en Gohan, a en Cor Petit, a en Dende i a en Vegeta un "visió més terrorífica que la mort", en Freezer mostra la seva última transformació.

En Vegeta posa en pràctica el seu pla. Vol que en Krilin l'ataqui amb totes les seves forces, per tal de que després en Dende el curi i així augmentar la seva força, ja que creu que així es convertirà en superguerrer. Però després de que en Krilin l'ataqui, en Dende es nega a curar-lo, després del que va fer als altres namekians. En Vegeta cau inconscient. El petit namekià va a curar a en Cor Petit, i aquest li diu que curi a en Vegeta, dient-li que és millor que el Freezer i, així ho fa.

Mentre s'estava transformant, el tirà veu com en Dende cura a en Cor Petit i en Vegeta i, per això, el primer que fa quan acaba de transformar-se és matar-lo, per tal de que no pugui curar a ningú més. En Krilin, en Cor Petit i en Gohan l'ataquen alhora, però el tirà simplement esquiva tots els cops amb molta facilitat i llavors, es disposa a llançar un potentíssim atac.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori