Fandom

Bola de Drac Wiki

L'últim dia de la Torre d'Acer

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

L'últim dia de la Torre d'Acer
L'últim dia de la Torre d'Acer
Informació
Nom JAP マッスルタワーの最後
Nom ROM Massuru Tawaa no Saigo
Nom ANG The Fall of Muscle Tower
Més Informació
Temporada Bola de Drac
Arc
Arc Exèrcit Cinta Vermella
Saga Saga de l'Exèrcit de la Cinta Vermella
Opening Anem-la a buscar
Ending Vull viure d'aventures
Estrena JAP 3 de desembre de 1986
L'últim dia de la Torre d'Acer (マッスルタワーの最後, Massuru Tawaa no Saigo) és l'episodi 41 de Bola de Drac Bola de Drac

ResumEdit

En Goku està cara a cara amb el General White i tots dos es preparen per lluitar, però el General no és rival per en Goku. En White agafa en Goku per la cua, fent que aquest perdi les forces, i el llança contra una paret, però quan es recupera en Goku contraataca amb molta força, tot i els intents d'en Súper 8 per què no lluitin.

Al final, en White es rendeix, tot i que abans agafa la seva pistola i se l'amaga. Llavors, després d'alliberar l'alcalde, el general agafa a l'ancià per darrere i l'apunta amb la pistola al cap fent-lo servir d'hostatge, però l'alcalde li diu a en Goku que no es preocupi per ell i que derroti al general White, ja que si pot donar la seva vida per salvar el poble ho farà. El General amenaça amb destruir també en Súper 8, que vol salvar l'alcalde, però li diu que si elimina en Goku no ho farà.

En Hatchan envia lluny al General White.png

En Hatchan envia lluny al General White

En Goku intenta defensar al seu amic i per això obeeix les ordres del General. Aquest li diu que es giri i llavors, a traició, en White li engega un tret. Davant d'això, en Súper 8 s'enfada i va a atacar al general. Aquest li dispara, però la bala no afecta al robot. A continuació, el robot dóna un potent cop de puny al General White, que surt volant lluny a través de la finestra.

L'alcalde i en Súper 8 estan preocupats per en Goku, però aquest es desperta, alegrant-los i així, tots tres surten de la Torre d'Acer. Finalment, el robot dóna uns cops de puny en una de les parets de la torre, causant que aquesta s'ensorri. Llavors, s'en van a casa de la Suno, on aquesta i els seus pares s'alegren del retorn del cap del poble.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori