Fandom

Bola de Drac Wiki

S'acosta el moment de la veritat! En Son Goku torna a l'acció!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 待ちに待ったぜこの瞬間! 孫悟空が復活だ
Nom ROM Machinimatta ze Kono Shunkan! Son Gokū ga Fukkatsu da
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Combat contra en Freezer
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 24 de gener de 2010
Estrena CAT 14 de novembre de 2011
S'acosta el moment de la veritat! En Son Goku torna a l'acció! (待ちに待ったぜこの瞬間! 孫悟空が復活だ, Machinimatta ze Kono Shunkan! Son Gokū ga Fukkatsu da) és l'episodi 41 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 14 de novembre de 2011.

ResumEdit

En vegeta fent servir els seus nous poders, salva a en Son Gohan de l'atac d'en Freezer. El noi li agraeix, però el guerrer de l'espai li diu que no ho ha fet per salvar-lo, sinó que només volia comprovar els seus nous poders, ara qe per fi (segons ell) s'ha convertit en un superguerrer. Però tot i que el seu poder és molt alt, no és capaç de ferir en Freezer ni un sol cop, ni tant sols quan li llança el seu atac més poderós, que el tirà aconsegueix desviar sense esforç d'una sola puntada de peu.

En Vegeta està esporuguit i sense ganes de lluitar, però en Freezer l'ataca incansablement. En Son Gohan hi vol intervenir, però en Cor Petit l'atura, ja que veu que no hi pot fer res. Quan en Vegeta ja està mig moribund, en Goku acaba amb la seva recuperació i ab més poder que mai.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori