FANDOM

El planeta Freezer número 79. La recuperció d'en Vegeta!
Episodi 42 (BDZ)
Informació
Nom JAP 惑星フリーザNo.79 復活のベジータ!!
Nom ROM Wakusei Furīza Nanba Sebunti nain Fukkatsu no Bejita!!
Contrapart al manga "En Vegeta ha tornat a néixer"
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 4 d'abril de 1990
El planeta Freezer número 79. La recuperció d'en Vegeta! (惑星フリーザNo.79 復活のベジータ!!, Wakusei Furīza Nanba Sebunti nain Fukkatsu no Bejita!!) és l'episodi 42 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Bulma agafa Gohan

La Bulma i en Gohan contents de trobar una bola

En Vegeta segueix curant-se a la màquina mèdica, mentre en Goku s'escapa de la seva habitació de l'Hospital Wukong per anar-se a entrenar.

La Bulma, en Krilin, en Gohan i en Zaacro van a través d'un desert buscant la pròxima bola de drac. La localitzen a l'interior d'un tornado, però allà els tornados duren anys, de manera que en Gohan des de dalt entra al tornado, agafa la bola i llavors amb un Masenko el dissipa. A la Terra, en una zona rocallosa, en Goku es treu les venes i comença a volar, però les ferides se li obren i comença a caure.

Castell fals Namek

El castell i un dels ocells gegants

A Namek, en Gohan i els altres localitzen una altra bola de drac en un bosc, però són atacats per un estol d'ocells gegants i han de fugir cap al castell que hi ha prop del bosc. Allà hi viu un gegant amb una serp i és on el radar localitza la bola de drac, que la duu el gegant penjant de l'orella. Aconsegueixen la bola, però el gegant es desperta i comença a perseguir-los. per sort, la Bulma els rescata amb un avió. Mentre marxen, en Krilin mira enrere i no veu el castell. Quan torna a mirar, veu que el castell hi és però és d'un estil diferent.

A la base militar, en Vegeta és acabat de curar i surt de la màquina. El metge li diu que no li han pogut recuperar la cua, però ell diu que ja li tornarà a créixer.

NavegacióEdit