Fandom

Bola de Drac Wiki

La cerimònia continua! Arriba en Súper Gotenks!

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP パワーアップは続く!? 完成!超ゴテンクス!
Nom ROM Pawā Appu wa Tsuzuku !? Kansei! Sūpā Gotenkusu!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga d'en Majin Bu
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 8 de març de 2016
La cerimònia continua! Arriba en Súper Gotenks! (パワーアップは続く!? 完成!超ゴテンクス!, Pawā Appu wa Tsuzuku !? Kansei! Sūpā Gotenkusu!) és l'episodi 42 (140 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 8 de març de 2016.

ResumEdit

Vell Déu comença 20 hores.jpg

L'Antic Kaioshin comença la fase d'augmentar el poder

Al món dels Déus, l'Antic Kaioshin ha acabat perfi amb la cerimònia de 5 hores i comença amb la fase d'augmentar el poder, que dura 20 hores.

Al Palau de Déu, després de curar-se les ferides, els nois estan una mica tristos, però unes paraules d'ànim d'en Cor Petit, que els diu que si s'entrenen seran capaços de superar als seus progenitors, els incita a fer-se més forts.

Al Món dels Déus en Goku dubta sobre si el vell déu podrà augmentar el poder d'en Son Gohan, ja que no veu cap canvi visible... a més, el déu s'ha quedat adormit.

Fusió superguerrer.jpg

En Goten i en Trunks fent la fusió com a superguerrers

Al Palau de Déu, en Goten i en Trunks practiquen de nou la dança de la fusió, però aquesta vegada en estat de superguerrer, convertint-se en un ser més poderós que abans fins i tot. Quan fa una proba del seu poder, en Cor Petit queda sorprès de la velocitat que té en Gotenks, però tot i així el segueix. El noi fusionant en un moment fa diverses voltes a la Terra i llavors s'assenta en una roca a esperar en Cor Petit. Confiat en les seves habilitats, en Gotenks, va a fer front a en Buu de nou. Quan arriba fins on hi ha el Majin Buu, es desfà la fusió, de manera que han de marxar.

Poc després, en Buu se'n va a matar més humans. Quan torna, porta un cadell de gos ferit, que no marxa corrents d'ell. En Satan li diu que és perquè té la pota ferida i llavors en Buu li cura. El gos comença a jugar amb ell i ràpidament es fan amics. Llavors en Satan marxa a comprar pinso pel gos, amb la idea de fer explotar dinamita que havia posat dins la casa d'en Buu. No obstant, no prem l'interruptor i torna cap a la casa.

Buu i Bee.png

En Buu jugant amb el gosset

Poc després, en Satan li demana al Majin Buu que perquè mata gent i causa destrucció. El Majin respon que aquesta és la manera que li van ensenyar per divertir-se algú desagradable: Bibidi i en Babidi. En Satan li diu que no ha de fer cas de les males persones i al final en Buu sorprèn a l'humà quan li diu que no matarà més.

Quan sembla que l'espiral de destrucció del monstre s'ha acabat, dos caçadors, en Van Zant i el seu còmplice, decideixen anar a la casa d'en Buu per matar-lo. Un cop hi arriben, i per fer patir al monstre, disparen al gosset.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori