FANDOM

La resurrecció dels guerrers infernals:
en Cèl·lula i en Freezer
Episodi 43 (BDGT)
Informació
Nom JAP 地獄の魔戦士!セル&フリーザ復活
Nom ROM Jigoku no masenshi! Seru & Furiza fukkatsu
Més Informació
Temporada Logo BDGT
Arc
Arc del Súper A-17
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending Blue Velvet
Estrena JAP 23 d'abril de 1997
Estrena CAT 23 de març de 1999
La resurrecció dels guerrers infernals: en Cèl·lula i en Freezer (地獄の魔戦士!セル&フリーザ復活, Jigoku no masenshi! Seru & Furiza fukkatsu) és l'episodi 43 de Bola de Drac Logo BDGT

ResumEdit

Freezer i Cèl·lula infern

En Cèl·lula i en Freezer a l'infern

A l'infern, en Goku es prepara per lluitar contra en Freezer i en Cèl·lula. Els rivals del superguerrer s'han tornat més forts, però en Goku encara més, deixant-los sorpresos amb el seu poder. Mentrestant, a la Terra, els ressuscitats estan provocant el caos a tot arreu i en Son Goten, en Trunks, l'Uub, la Pan, en Son Gohan i en Vegeta els estan fent front. En Son Gohan es troba amb el General Rild.

A l'infern, en Goku està lluitant contra els seus rivals amb molta facilitat. Però quan els derrota (casualment tal com van ser derrotats el primer cop, en Freezer tallat amb un disc mortal i en Cèl·lula amb un Kamehameha), aquests tornen a aixecar-se, ja que com que són morts, no poden tornar a morir.

Tècnica Freezer i Cèl·lula

La Bomba Infernal

A la Terra, en Nappa destrueix una ciutat sencera i es troba amb en Vegeta, que amb molta facilitat el mata. Llavors, apareixen els Doctors Mu i Gero i l'A-17. A l'infern, en Cèl·lula encega en Goku amb la mossegada del Sol i llavors, l'absorbeix, però el noi és capaç d'escapar-se'n. Llavors, el bioandroide i en Freezer ataquen en Goku amb una nova tècnica combinada, la Bomba infernal.

Mu i Gero a Terra

Els doctors Muu i Gero a la Terra

Aquest atac deixa en Goku atrapat en una esfera per llavors, amb un feix de llum, ser enviat a les profunditats de l'infern. Allà, només hi ha una velleta, que fa passar en Goku per les diferents parades de l'infern: Una olla bullent, una màquina de fer pessigolles, una sauna i una màquina que ho congela tot.

En Goku queda congelat completament, i els seus dos rivals van fins allà per trencar el bloc. Mentrestant, a la Terra en Vegeta està lluitant contra l'A-17 de l'infern, que li diu a A-17 de la Terra que s'afanyi. Aquest es troba amb en Krilin i l'A-18. El noi li demana a la seva germana que s'uneixi a ell per exterminar la raça humana. Mentre els doctors, decideixen passar a la part final del seu pla.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori