FANDOM

En Son Goku contra en Freezer!
Comença el gran enfrontament
En Son Goku contra en Freezer! Comença el gran enfrontament
Informació
Nom JAP 孫悟空VSフリーザ! 超決戦の幕開けだ!
Nom ROM Son Gokū tai Furīza! Chō-Kessen no Makuake da!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Combat contra en Freezer
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 7 de febrer de 2010
Estrena CAT 16 de novembre de 2011
En Son Goku contra en Freezer! Comença el gran enfrontament (孫悟空VSフリーザ! 超決戦の幕開けだ!, Son Gokū tai Furīza! Chō-Kessen no Makuake da!) és l'episodi 43 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 16 de novembre de 2011.

ResumEdit

En Goku i en Freezer comencen perfí el seu combat. El tirà sembla que té més problemes del que es pensava en principi, ja que el seu rival és molt poderós. Els dos lluitadors s'intercanvien diversos cops, i s'adonen de que estan igualats en poder. En Krilin, en Gohan i en Cor Petit s'ho miren bocabadats des de lluny. En un atac, en Goku descobreix que en Freezer no és capaç de detectar l'energia sense un localitzador, de manera que decideix aprofitar-se'n per llançar-li diversos atacs sorpresa.

Tot i així, en Freezer contraataca amb duresa, atrapant a en Goku en una esfera i colpejant-lo repetidament i, finalment, estavellant-lo direcció al terra. Però per sort, en Goku aconsegueix escapar-se'n a l'últim moment, aconseguint només alguns talls a la roba. En Cor Petit, s'adona de que fins al moment, cap d'ells està lluitant encara a plena potència.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori