FANDOM

La batalla al límit!
En Son Goku, en Freezer i en Gineu un altre cop?
Episodi 44 (BDZ Kai)
Informació
Nom JAP 限界突破の肉弾戦! 悟空とフリーザとギニュー再び!?
Nom ROM Genkai Toppa no Nikudansen! Gokū to Furīza to Ginyū Futatabi!?
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Combat contra en Freezer
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 14 de febrer de 2010
Estrena CAT 17 de novembre de 2011
La batalla al límit! En Son Goku, en Freezer i en Gineu un altre cop? (限界突破の肉弾戦! 悟空とフリーザとギニュー再び!?, Genkai Toppa no Nikudansen! Gokū to Furīza to Ginyū Futatabi!?) és l'episodi 44 de Bola de Drac Logo BDZ Kai. Es va estrenar en català el 17 de novembre de 2011.

ResumEdit

En Goku i en Freezer segueixen lluitant en un combat bastant igualat. Però en Goku es sorprèn quan en Freezer revel·la que nomé ha estat fent servir una petita part del seu poder real. Llavors, el tirà augmenta la potència fins al 30% del seu poder i amb això en Goku és superat per complet, fins i tot fent servir l'Atac d'en Kaito x10.

Mentrestant, la Bulma es troba amb el Capità Gineu (dins del cos d'una granota). La noia s'adona de que aquella granota és diferent de les altres, de manera que crea un traductor per tal de poder comunicar-se amb ella. Però el capità de les Forces Especials, ara que pot fer servir la veu, li canvia el cos a la Bulma. Llavors, tant ell com la Bulma (en el cos de la granota), van al camp de batalla a on troben en Cor Petit, en Gohan i en Krilin. En veure el poder del namekià, en Gineu planeja robar-li el cos.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori