Fandom

Bola de Drac Wiki

En Bu es menja en Bu. L'atac del nou Majin Bu!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP ブウがブウを食べちゃった 新たな魔人襲来!!
Nom ROM Buu ga Buu O Tabechatta Arata na Majin Shūrai!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 10 de març de 2016
En Bu es menja en Bu. L'atac del nou Majin Bu! (ブウがブウを食べちゃった 新たな魔人襲来!!, Buu ga Buu O Tabechatta Arata na Majin Shūrai!) és l'episodi 44 (142 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 10 de març de 2016.

ResumEdit

Buu bo vs Buu dolent.png

El Buu dolent domina al Buu bo

Comença l'enfrontament entre els dos Majin Buu, amb un clar avantatge pel Buu dolent. En Buu bo intenta atrapar al seu rival amb una part del seu cos, però el Buuu dolent s'allibera fàcilment. Des del Palau de Déu, en Cor Petit i en Dende s'ho miren atemorits.

Continua el combat, i tot i que intenta derrotar-lo, el Buu bo no té cap possibilitat de guanyar al Buu dolent, ja que els seus atacs no li fan cap efecte. Al final intenta convertir-lo en xocolata, però el Buu dolent li torna l'atac i llavors se'l menja, convertint-se en un Buu més poderós, en Súper Buu.

Buu arriba a Palau de Déu.png

En Buu arriba al palau de Déu

Al món dels déus, en Goku nota l'energia terrible del nou Buu, igual que en Gohan. Al Palau de Déu, en Cor Petit està intranquil però en Krilin li diu que no es preocupi.

Mentrestant, el Majin Buu mata al bandit. Llavors vol matar a en Satan, però estranyament no ho fa i, a continuació en Buu, que ara és capaç de detectar l'energia d'altres persones, vola fins al Palau de Déu, sorprenent als que són allà.

Buu observa Terra.jpg

En Buu observa la vida restant a la Terra

El nou Majin Buu exigeix a en Cor Petit que vol lluitar amb els guerrers que en Goku li va prometre. En Cor Petit li diu que s'ha d'esperar, ja que ara estan descansant, però el Majin no hi està disposat. En Cor Petit sap que els dos nois no són rivals pel Majin encara que es fusionin, i per guanyar temps li diu a en Buu que encara hi ha terrícoles vius, i que, ja que el seu objectiu era matar-los a tots, vagi i els mati abans del combat. En Buu dóna la volta a l'atalaia per comprovar els supervivents que hi ha. Mentrestant, el namekià li diu a en Krilin que porti als nois a la Sala de l'Esperit del Temps i que s'entrenin durament allà el temps que els hi queda abans del combat.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori