Fandom

Bola de Drac Wiki

L'atac d'en Kaito multiplicat per vint! Un kamehame-ha de tot o res!

1.916pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
L'atac d'en Kaito multiplicat per vint!
Un kamehame-ha de tot o res!
L'atac d'en Kaito multiplicat per vint!Un kamehame-ha de tot o res!
Informació
Nom JAP 20倍界王拳だ! すべてを賭けたかめはめ波
Nom ROM Nijū-bai Kaiōken da! Subete o Kaketa Kamehameha
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Combat contra en Freezer
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 21 de febrer de 2010
Estrena CAT 18 de novembre de 2011
L'atac d'en Kaito multiplicat per vint! Un kamehame-ha de tot o res! (20倍界王拳だ! すべてを賭けたかめはめ波, Nijū-bai Kaiōken da! Subete o Kaketa Kamehameha) és l'episodi 45 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 18 de novembre de 2011.

ResumEdit

El capità Gineu intenta prendre el cos a en Cor Petit, però per sort, en Son Gohan se n'adona i llança a la Bulma (al cos de la granota) entremig del raig, aconseguint que la noia torni al seu cos original. Mentrestant, en Goku està sent apallissat per en Freezer. Quan ja no pot més, el tirà llança a en Goku a l'aigua i no el deixa sortir. Quan és a punt de morir ofegat per culpa del seu rival, té una visió de com en Freezer podria destruir tot allò que el terrícola més estima. Això l'estimula i utilitza l'Atac d'en Kaito x20, juntament amb un potentíssim Kamehameha contra en Freezer.

Però ni tant sol això és suficient derrotar al temible tirà, que ha aconseguit aturar l'atac amb una sola mà, tot i que amb molt d'esforç. A més, l'atac d'en Kaito x20 debilita molt a en Goku. A continuació té una altra visió, aquest cop d'en Vegeta, el Rei Vegeta i en Bardock, que li diuen que no s'ha de rendir mai, que ell és l'últim supervivent del poble dels saiyans i que els ha de venjar a tots. Motivat, un cop més s'aixeca es llança a l'atac.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori