Fandom

Bola de Drac Wiki

Combat ferotge entre en Goku, el superguerrer de quart nivell i el Súper A-17

1.852pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Combat ferotge entre en Goku,
el superguerrer de quart nivell i el Súper A-17
Informació
Nom JAP 激突!!スーパーサイヤ人4 vs. スーパー17号
Nom ROM Gekito!! Supa Saiyajin 4 VS Supa 17-go
Més Informació
Temporada Logo BDGT.png
Arc
Arc del Súper A-17
Opening Sempre em sento atret pel teu somriure
Ending Blue Velvet
Estrena JAP 28 de maig de 1997
Estrena CAT 26 de març de 1999
Combat ferotge entre en Goku, el superguerrer de quart nivell i el Súper A-17 (激突!!スーパーサイヤ人4 vs. スーパー17号, Gekito!! Supa Saiyajin 4 VS Supa 17-go) és l'episodi 46 de Bola de Drac Logo BDGT.png

ResumEdit

Bombardeig Enlluernador.png

El Bombardeig Enlluernador

Comença el combat entre en Son Goku i el Super A-17, mentre en Satan, que pensa que la Pan és morta, no para de plorar i demana a en Goku que es venji. En Goku està enfurismat perquè el van enganyar tancant-lo a l'infern i el doctor Mu es lamenta d'haver-lo tancat viu. En Goku li dóna un potent cop de puny al Super A-17 que l'envia molt lluny.

Aquest respon amb un Bombardeig Enlluernador, però en Goku és capaç d'esquivar-lo i l'ataca però sense resultats, ja que l'androide coneix les tècniques del seu contrincant gràcies a la programació del doctor Mu. Llavors, en Goku l'ataca amb rajos d'energia, però no l'afecten en res, ja que és capaç d'absorvir l'energia i d'aquesta manera augmentar el seu poder. Sense cap més opció, en Goku es transforma en superguerrer de quart nivell per seguir lluitant.

Xixi, Videl i Bulma a lluitar.png

La Xixi i la Videl es preparen per lluitar

Mentrestant, la Xixi i la Videl es preparen per anar a lluitar. En Son Goku va atacant al súper androide amb atacs d'energia, però aquest simplement els absorbeix. Finalment, en Goku se n'adona que fa el seu rival. Llavors, l'ataca amb un Súper Kamehameha, pensant que tanta energia l'androide no seria capaç d'absorbir-la, però les seves esperances són en va i l'androide es torna molt més fort després d'absorbir l'atac.

Kamehameha x10 a Super A-17.png

En Goku ataca amb el Kamehameha x10

Llavors, ataca amb molta força a en Goku. A més, el superguerrer no pot fer servir el canvi de lloc instantani, ja que el seu rival és capaç de detectar on apareixerà. Llavors, l'androide prepara una enorme bola d'energia, però en Son Goku continua atacant el Súper A-17, que no para d'absorbir l'energia del seu rival i acaba creant una bola d'energia molt poderosa.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori