Fandom

Bola de Drac Wiki

L'últim trumfo! La bola genki definitiva d'en Goku!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP これが最後の切り札だ! 悟空の特大元気玉
Nom ROM Kore ga Saigo no Kirifuda da! Gokū no Tokudai Genki Dama
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Combat contra en Freezer
Opening Ànima de Drac
Ending Visc la vida com si s'acabes avui!
Estrena JAP 28 de febrer de 2010
Estrena CAT 21 de novembre de 2011
L'últim trumfo! La bola genki definitiva d'en Goku! (これが最後の切り札だ! 悟空の特大元気玉, Kore ga Saigo no Kirifuda da! Gokū no Tokudai Genki Dama) és l'episodi 46 de Bola de Drac Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 21 de novembre de 2011.

ResumEdit

Tot i la seva empenta i la seva nova confiança, en Goku s'adona de que no té cap possibilitat de guanyar a en Freezer, tot i que aquest tant sols està fent servir el 50% del seu poder. És per això que en Goku decideix jugar la seva última carta, la Bola Genki. Però al planeta Namek hi queda molt poca vida, és per això que en Goku demana prestada l'energia dels planetes veïns.

En Freezer veu com en Goku aixeca els braços cap al cel, però no entén perquè ho fa. A més, quan l'ataca, aquest torna a aixecar-se i segueix fent el mateix. Però amb els atacs, involuntàriament no està donant temps a en Goku a que reuneixi tota l'energia possible. Per això en Cor Petit demana a en Krilin i a en Gohan que li donin la poca energia que els queda, i llavors se'n va a lluitar contra el tirà per guanyar temps per a en Goku. En Cor Petit és fàcilment superat per en Freezer que el deixa al caire de la mort. Quan és a punt de matar-lo, en Goku, per fi, ha acabat de preparar la gegantina Bola Genki.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori