Fandom

Bola de Drac Wiki

S'ha acabat l'entrenament! Estàs perdut, Majin Bu!

1.851pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Informació
Nom JAP 特訓完了!これで終わりだ魔人ブウ
Nom ROM Tokkun Kanryō! Kore de Owari da Majin Bū!!
Més Informació
Temporada Logo BDZ Kai.png Arc Arc d'en Buu
Saga Saga de la Fusió
Opening Fight it out!!
Ending Never give up!!!
Estrena CAT 14 de març de 2016
S'ha acabat l'entrenament! Estàs perdut, Majin Bu! (特訓完了!これで終わりだ魔人ブウ, Tokkun Kanryō! Kore de Owari da Majin Bū!!) és l'episodi 46 (144 seguint la línia cronològica) de Bola de Drac Z Kai: Els Capítols Finals Logo BDZ Kai.png. Es va estrenar en català el 14 de març de 2016.

ResumEdit

Goten i Trunks a punt per lluitar.jpg

En Goten i en Trunks llestos per lluitar

En Satan camina sol amb el gosset, mort de gana, mentre pensa en en Buu i es pregunta on és tothom.

A dins la Sala de l'Esperit del Temps, els nois estan traient fruit del seu entrenament, tot i que estan molt confiats. A fora, en Buu esta perdent la paciència de tanta volta. En Cor Petit es comunica telepàticament amb els nois i els diu que està arribant amb en Buu, i que aprofitin les hores que els queden per descansar.

Finalment, arriben a la porta de la sala, on en Trunks i en Son Goten estan esperant al Majin Buu. Llavors es fusionen i per fi comença el combat tant esperat.

Puntada Gotrunks.png

La Puntada Dinamita

En Gotenks ataca a en Buu, però no li fa gens de mal. Llavors comença a fer tot d'atacs amb noms estranys, com "Puntada Dinamita", "Súper Cop de Molí Mortal", "Atac del Porc Senglar", "Impuls Sanguinari", ..., però cap d'aquests afecta al Majin Buu.
Gotrunks amb Dònut Galàctic.png

En Gotenks a punt de llançar el Dònut Galàctic

En Gotenks cada vegada fa atacs més inversemblants, però llavors, decideix convertir-se en superguerrer i posar final al Majin. Comença fent servir la tècnica del Dònut Galàctic, que atrapa al Majin Buu per llavors estrenyer ben fort, fent que l'ésser cridi de dolor.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori