FANDOM

En Dodoria explota! La terrible ona de força d'en Vegeta
Episodi 49 (BDZ)
Informació
Nom JAP 爆死ドドリア! ベジータの恐るべき衝撃波
Nom ROM Bakushi Dodoria! Bejita no Osorubeki Shogekiha
Més Informació
Temporada Logo BDZ Arc Arc d'en Freezer
Saga Saga del Planeta Namek
Opening Llum, Foc, Destrucció
Ending Protegit per les estrelles
Estrena Japó 23 de Maig de 1990
En Dodoria explota! La terrible ona de força d'en Vegeta (爆死ドドリア! ベジータの恐るべき衝撃波, Bakushi Dodoria! Bejita no Osorubeki Shogekiha) és l'episodi 49 de Bola de Drac Logo BDZ.

ResumEdit

Gohan i Krilin protegint Dende

En Gohan i en Krilin protegint en Dende

Després de quedar encegat per la Mossegada del Sol i que en Krilin, en Son Gohan i en Dende s'escapessin, en Dodoria comença a buscar-los, però no els troba per enlloc, ja que aquests s'han amagat. Llavors, s'enlaira i llança una potent atac que ho destrossa tot, amb l'esperança de matar-los, però ells se n'han escapat per poc i van cap a on hi ha la Bulma, després de que en Dodoria marxés.

A la cova, la Bulma està prenent un bany i parlant amb el seu pare, que l'informa de que en Goku fa poc que ha sortit de la Terra i que trigarà sis dies en arribar a Namek. A la nau, en Goku s'està entrenant amb una gravetat 20 vegades superior a la terrestre quan va a descansar una estona i a menjar.

Destrucció Planeta Vegeta

La destrucció del Planeta Vegeta

A Namek, en Dodoria va a trobar-se amb en Freezer quan en Vegeta l'ataca. En Dodoria li diu que li dongui el dispositiu i el deixarà marxar. Però en Vegeta el destrossa, ja que no li fa falta, ja que és capaç de detectar la força dels enemics. En Dodoria creu que està aliat amb en Gohan i en Krilin, però en Vegeta li diu que si els veu els matarà. Llavors, provoca al seu rival perquè l'ataqui, i així ho fa, però sense cap resultat.

Dodoria fuig d'atac Vegeta

En Dodoria a punt de ser destruït

En Vegeta l'agafa per l'esquena i és a punt de trencar-li l'esquena, però en Dodoria li diu el que va passar realment amb el Planeta Vegeta. El Guerrer de l'Espai el deixa anar, i en Dodoria explica que va ser en Freezer el que va destruïr el Planeta i tota la raça, i no pas un meteorit com hava cregut en Vegeta fins llavors. En Vegeta diu que no suporta haver estat manipulat i d'un sol atac mata a en Dodoria.

A la nau, en Goku segueix entrenant-se, fent flexions amb una gravetat de 20 vegades superior a la de la Terra.

NavegacióEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori